• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 16 مهر 1397
کد مطلب : 33269
+
-

نجات معجزه‌آسای زن جوان در جدال خونین با شوهرش


مرد جوان وقتی با همسر صیغه‌ای‌اش دچار اختلاف شد، او را به محلی خلوت برد و با ضربات چاقو او را تا یک‌قدمی مرگ پیش‌برد اما زن جوان به‌طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت.

به گزارش همشهری، چندی قبل ماموران پلیس هنگام گشت‌زنی در یکی از جاده‌های فرعی حوالی تهران در تاریکی شب با پیکر خونین زنی جوان روبه‌رو شدند. هرچند شواهد نشان می‌داد او به‌دلیل اصابت ضربات متعدد جسمی برنده دچار جراحت‌های عمیق و خونریزی شدیدی شده است، اما هنوز زنده بود. در این شرایط او به بیمارستان منتقل شد و با تلاش پزشکان به‌طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا کرد.

چند روز بعد از نجات زن جوان از مرگ، وی نزد پلیس رفت تا حادثه هولناکی که او را تا یک‌قدمی مرگ پیش برده بود، بازگو کند. او گفت: مردی که مدتی قبل به‌طور موقت با من ازدواج کرده بود، من را ربود و با تهدید چاقو به اطراف تهران برد و در آنجا چندین ضربه چاقو به من زد و قصد کشتنم را داشت اما من زنده ماندم. با شکایت زن جوان، این مرد دستگیر شد و در همان تحقیقات مقدماتی به مجروح‌کردن زن جوان اعتراف کرد. او گفت: او همسر صیغه‌ای من بود اما بعد از تمام‌شدن مدت صیغه دیگر نمی‌خواست به رابطه‌اش با من ادامه دهد و مدام بهانه‌جویی می‌کرد. به همین دلیل یک روز با او قرار گذاشتم تا با او صحبت کنم اما وقتی سوار ماشینم شد، از خود بی‌خود شدم و با چاقو چند ضربه به او زدم و فرار کردم. در این شرایط پرونده این مرد به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قضات دادگاه بعد از بررسی پرونده هرچند این مرد را از اتهام آدم‌ربایی تبرئه کردند، اما او را به‌دلیل ضرباتی که به زن جوان وارد کرده بود، به پرداخت دیه و تحمل حبس محکوم کردند. این رأی اما در دیوان‌عالی کشور نقض و برای رسیدگی دوباره به دادگاه فرستاده شد.

در دور دوم رسیدگی به این پرونده که در شعبه دوم دادگاه کیفری برگزار شد، نماینده دادستان در بیان جزئیات کیفرخواست اعلام کرد که در این حادثه زن جوان بر اثر ضربات چاقویی که بر بدنش وارد شده یک کلیه، بخشی از کبد، بخشی از روده و معده خود را از دست داده‌ است. زن جوان نیز بار دیگر شکایتش را مطرح کرد و گفت: ما حدود یک‌سال با یکدیگر بودیم اما چون او مرد بدرفتاری بود، من تصمیم گرفتم که به رابطه‌ام با او پایان دهم. وقتی او از این تصمیمم مطلع شد، این نقشه را کشید. او من را به بیابان‌های اطراف تهران کشاند و با ضربات چاقو من را تا یک‌قدمی مرگ پیش برد، حالا هم باید مجازات شود.

در ادامه متهم به دفاع از خودش پرداخت و گفت: من اتهام آدم‌ربایی را قبول ندارم. من و شاکی رابطه خوبی داشتیم و هر چیزی که او می‌خواست، برایش فراهم می‌کردم اما او مدام با من بدرفتاری می‌کرد. وی ادامه داد: چند روز قبل از حادثه او دوباره بهانه‌جویی‌هایش را شروع کرده بود و می‌گفت نیاز به یک اجاق گاز دارد. گفتم فعلا پول ندارم و هر وقتی پول دستم آمد، برایت می‌خرم. روز حادثه درحالی‌که او سوار ماشینم بود، شروع به فحاشی کرد. من هم گفتم برایت اجاق گاز نمی‌خرم و دعوا بالا گرفت. او من را کتک زد. من هم از روی عصبانیت در یک فرعی پیچیدم و با چاقو چند ضربه به او زدم.

در پایان این جلسه، قضات دادگاه وارد شور شدند و این مرد را از اتهام آدم‌ربایی تبرئه کردند اما او را در مورد ضربه‌هایی که به شاکی وارد کرده بود، مجرم تشخیص دادند.

این خبر را به اشتراک بگذارید