• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 27 مرداد 1397
کد مطلب : 27328
+
-

پنالدوس!

پنالدوس!

اوضاع در رئال مادرید خوب نیست. کهکشانی‌های سابق که چهار سال است خرید کهکشانی نداشته‌اند و حتی از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم بودند و اصلا نمی‌توانستند بازیکن بخرند، در سوپرجام اروپا داربی مادرید را به اتلتیکو باختند. این اولین تجربه رسمی سرمربیگری لوپتگی در این تیم بود که البته همه را ناامید کرد. به‌ویژه تعویض‌های عجیب او صدای همه را در آورد. لوپتگی هافبک دفاعی بیرون کشید، مهاجم راست به زمین فرستاد کروس را تعویض کرد و مایورال را در نوک حمله قرار داد و به‌جای آسنسیو از مودریچ استفاده کرد. اشتباهات مارسلو، ناواس و واران باعث شد بعد از 17سال بالاخره رئال در یک فینال ببازد. آخرین باخت به سال2001 در برابر بوکاجونیورز برمی‌گردد. زیدان هر 8فینال خود در رئال را با پیروزی پشت‌سر گذاشته بود. شکست 2بر4 مقابل اتلتیکو البته مزایایی هم داشت. حالا پرس به این نتیجه رسیده که باید یک مهاجم و یک مدافع بخرد. هنوز لواندوفسکی، ایکاردی و ورنر گزینه‌های خط حمله هستند. به‌نظر می‌رسد خرید رودریگو مورنو به‌خاطر لجبازی همیشگی والنسیا با رئال منتفی شده است. والنسیا برای این مهاجم گمنام 120میلیون یورو خواسته. پرس هنوز به‌خاطر از دست دادن امباپه در تابستان گذشته حسرت می‌خورد. وادیم واسلیف، معاون رئیس باشگاه موناکو ضمن توصیف روابط خوب بین این باشگاه با رئال گفته: «هر وقت پرس را می‌بینم به‌خاطر اینکه امباپه را به او نفروختم مرا سرزنش می‌کند.» تنها شانسی که رئال آورد این بود که مهلت نقل‌وانتقالات سری‌آ دیشب به‌پایان رسید و مودریچ از رئال به مقصد اینتر جدا نشد. اتفاقا رئال قصد دارد از اینتر به‌خاطر مذاکره بدون اجازه با این بازیکن و اغوای او شکایت کند.
پنالتی زدن راموس هم در این بازی خبرساز شده. اوون هارگریوز، پیشکسوت بایرن و لیورپول از او انتقاد کرده که چرا به مهاجمانی مثل بیل یا بنزما اجازه نداده پنالتی بزنند چون از نظر او این مهاجمان هستند که برای به‌دست آوردن اعتماد به‌نفس نیاز دارند از شانس پنالتی استفاده کنند. تصاویر تلویزیونی هم نشان می‌داد هم بیل هم بنزما از راموس خواسته بودند پنالتی را به آنها بسپارد. راموس برای اینکه به اولین مدافع تاریخ تبدیل شود که در 4فینال اروپایی گل می‌زند از این فرصت چشم‌پوشی نکرد. او در دو فینال لیگ قهرمانان و دو سوپرجام اروپا گل زده است. 
پس از برند شوستر در سال 2007، لوپتگی نخستین سرمربی رئال است که در نخستین بازی رسمی به‌عنوان سرمربی رئال، شکست می‌خورد. شوستر در سوپر کاپ اسپانیا یک برصفر به سویا باخته بود.
بنزما حالا در 6رقابت متفاوت برای رئال گل زده؛ او تاکنون 193گل برای رئال مادرید به‌ثمر رسانده است. از 7گل آخر رئال در رقابت‌های اروپایی، سه گل توسط بیل، سه گل بنزما و یک گل توسط راموس به‌ثمر رسیده. 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :