• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 27 مرداد 1397
کد مطلب : 27319
+
-

ناراحتی حسینی از نیمکت‌نشینی

بعد از شکست آبی‌پوشان تهرانی برابر پارس‌جنوبی، این شایعه مطرح شد که سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال از بازی نکردن خود ناراحت است و قبل از بازی هم با مهدی رحمتی گرم نکرده بود. جالب اینجاست که حسینی دیروز همراه سایر بازیکنان این تیم به تهران برنگشت. مشخص نیست دلیل عدم حضور حسینی به‌همراه سایر استقلالی‌ها در بازگشت به تهران چیست. آیا او خودش ترجیح داده جداگانه به تهران برگردد یا اینکه با نظر کادرفنی از سفر با تیم منع شده است؟ شاید هم این عدم حضور در کاروان استقلال هماهنگ شده باشد. شایعه شده حسینی پیش‌از بازی با پارس‌جنوبی ناراحتی‌اش از نیمکت‌نشینی را علنی کرده است.

 اشکان نامداری مربی گلرهای استقلال در مورد اینکه چرا حسینی قبل از بازی گرم نکرد، می‌گوید:«‌ دروازه‌بان دوم ما در روز بازی هیچ‌وقت با گلر اول گرم نمی‌کند البته گلر دوم ما بالا به زمین می‌آید ولی گرم نمی‌کند، حسینی روز گذشته مقداری دیرتر از من و رحمتی به زمین آمد، ما در رختکن هم مقداری دنبال او گشتیم و وقتی او نیامد به زمین رفتیم تا مهدی را گرم کنیم.

من چیزی از حسینی ندیدم که بخواهد مسئله‌ای پیش بیاید.» نامداری درخصوص اینکه شایعه شده حسینی حتی برای گرم کردن به زمین آمد اما به شوت‌های او بی‌تفاوت بوده است تاکید می‌کند:«بعضی مواقع گلر اصلی ما به رختکن می‌رود و وقتی بچه‌ها همچنان در حال شوت زدن هستند گلر دوم درون دروازه می‌ایستد اما برنامه‌ای برای گرم کردن او وجود ندارد.گلر دوم وقتی به زمین می‌آید خودم به آنها می‌گویم که کنار بایستد چون آنها نقش سایه را بازی می‌کنند. اگر به بازی‌های قبلی ما هم نگاه کنید شرایط همین‌گونه است. من نمی‌دانم او ناراحت است یا نه چون همان‌طور که گفتم وقتی ما بالا آمدیم او در رختکن بود ولی ممکن است بازیکن به‌خاطر بازی نکردن ناراحت باشد. البته من عکس‌العملی از حسینی پیرامون ناراحتی‌اش ندیدم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید