• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 27 مرداد 1397
کد مطلب : 27317
+
-

یحیی اوج گرفت

بازی‌های هفته چهارم لیگ هجدهم با یک‌تساوی و 3‌برد استارت خورد. استقلال در آغاز این هفته با نتیجه یک بر صفر به پارس‌جنوبی باخت تا مهدی تارتار و شاگردانش برنده خاص روز اول هفته چهارم باشند. البته بازی‌های روز اول برنده‌های دیگری هم داشت، از یحیی گل‌محمدی گرفته تا سیروس پورموسوی.

 سپیدرود صفر- پدیده 2 / پدیده واقعی
یحیی گل محمدی حالا یکی از پدیده‌های لیگ هجدهم به‌حساب می‌آید! این مربی که یکی از تخصص‌هایش در سال‌های اخیر شروع بد در لیگ برتر بوده، این فصل با پدیده شروعی رویایی داشته و چهره مدعی به‌خود گرفته است. تیمی که لیگ را با شکست مقابل پرسپولیس آغاز کرد، 3‌بازی اخیرش را با برد پشت سر گذاشته و 9‌امتیازی شده است. پدیده پس از پیروزی مقابل استقلال‌خوزستان و نفت‌آبادان، سپیدرود را هم با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و حداقل برای 24‌ساعت به صدر جدول رسید. حسین مهربان و یونس شاکری در این بازی گلزنی کردند تا مشخص شود سپیدرود حتی بدون خداداد عزیزی هم یک‌بازنده تمام عیار است.

پیکان یک- گسترش یک /  متخصصان تساوی
آقا معلم و آقا فیروز امسال روی نوار تساوی گام برمی‌دارند! پیکان با مجید جلالی 3‌تساوی از 4‌بازی‌اش کسب کرده و گسترش یا همان ماشین‌سازی هم با 4‌تساوی متوالی، 4‌امتیازی به خانه برده است. مهم‌تر اینکه گسترش با کریمی در هر 4‌بازی ابتدایی فصل به تساوی یک بریک رضایت داده است. گسترش در بازی هفته چهارم ابتدا با گل پیمان بابایی از حریف پیش افتاد اما پیکانی‌ها در دقیقه 74 با گل عیسی آل‌کثیر از باخت فرار کردند. به این نکته باید اشاره داشت که پیکان امسال فقط سایپا را شکست داده و مقابل گسترش، استقلال و سپاهان به‌تساوی رضایت داده است. با این وجود مجید جلالی در مقایسه با فصل قبل شروع بهتری در لیگ داشته است. پیکان با هدایت آقا‌معلم امسال 5‌امتیازی است و این درحالی است که سال گذشته از 4‌بازی ابتدایی تنها 2‌امتیاز کسب کرده بود.

فولاد 2- نساجی مازندران یک / سقوط جواد
نتایج ناامیدکننده نساجی با جواد نکونام در لیگ برتر ادامه دارد. این تیم تازه لیگ برتری شده، پس از شکست خانگی مقابل ذوب‌آهن، تساوی خارج از خانه مقابل تراکتورسازی و تساوی خانگی مقابل پارس‌جنوبی، به فولاد باخت تا حاصل کار نکونام در 4‌هفته ابتدایی تنها کسب 2‌امتیاز باشد. نساجی در بازی هفته چهارم ابتدا با گل دقیقه 10 عباس‌زاده از حریف پیش افتاد اما این فولادی‌ها بودند که با گل بیت‌سعید و لوسیانو پریرا به بازی برگشتند و برنده از زمین مسابقه بیرون آمدند. جالب اینکه سیروس پورموسوی پس از 7‌امتیازی شدن در لیگ برتر، به‌خاطر شعارهای تند هواداران با بازیکنانش خداحافظی کرد و به‌نوعی از سمتش استعفا داد! فولاد سال گذشته هم از 4‌بازی ابتدایی فصل 7‌امتیاز کسب کرده بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید