• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 23 مرداد 1397
کد مطلب : 26918
+
-

پرونده قاتل مخوف انگلیس دوباره باز می‌شود؟

خارجی
پرونده قاتل مخوف انگلیس دوباره باز می‌شود؟


اظهارات یکی از تهیه‌کنندگان هالیوود درباره احتمال جنایات بیشتر در پرونده فرد وست، قاتل سریالی انگلیس احتمال بازگشایی دوباره این پرونده هولناک را قوت بخشیده است. آقای کارگردان مدعی است اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد قاتل سریالی افرادی بیشتر از 12نفر را به قتل رسانده است.

به گزارش دیلی میل، فرد وست که متهم بود با همدستی همسر دومش یعنی رز وست، 12نفر را پس از تجاوز و آزار جنسی به قتل رسانده، حالا احتمال می‌رود عامل قتل بیش از 12نفر بوده باشد. بیشتر قربانیان این جنایتکار سریالی زنان جوان بودند اما در بین آنها دخترخوانده خردسال وی و همچنین همسر اول او نیز به چشم می‌خوردند. این مرد سال‌ها پیش، پس از اینکه همراه همدستش(رز وست) دستگیر شد، به قتل 12نفر متهم شد، اما پیش از اینکه در دادگاه محاکمه شود، در زندان به زندگی خودش پایان داد و رازهای زیادی را به گور برد. با مرگ فرد و محکومیت همسرش به حبس ابد، تصور می‌شد که پرونده آنها برای همیشه بسته شده است تا اینکه چند روز پیش اظهارات یکی از تهیه‌کنندگان هالیوود، احتمال باز شدن دوباره این پرونده را قوت بخشید.
پائول پندر می‌گوید: اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد در منطقه گلاستر، جایی که قاتل سریالی اجساد قربانیانش را دفن می‌کرد، اجساد بیشتری دفن شده و او بیشتر از 12نفر را به قتل رسانده است. این تهیه‌کننده می‌گوید که اطلاعات خود را از طریق مردی به‌دست آورده که با همسر اول قاتل سریالی همکار بوده است. این مرد ماجراهایی از همسر اول فرد وست (پیش از اینکه توسط قاتل سریالی کشته شود)، شنیده بوده که تا حالا بازگو نکرده و نشان می‌دهد که قاتل سریالی افراد زیادی را قربانی کرده است.

پائول پندر حالا از پلیس خواسته است با دستگاه‌های پیشرفته‌ای که در اختیار دارند، منطقه‌ای را که اجساد قربانیان در آنجا دفن می‌شده اسکن کنند؛ چرا که با این کار رازهای نهان پرونده آشکار خواهد شد. به‌دنبال درخواست این تهیه‌کننده، پلیس اعلام کرده که از هرگونه اطلاعات جدید درباره پرونده‌های قدیمی استقبال می‌کند و آمادگی آن را دارد که آنها را بررسی کند. به این ترتیب احتمال می‌رود این پرونده قدیمی دوباره بازگشایی شود و کارآگاهان پلیس تحقیقات تازه‌ای را درباره همه قربانیان فرد وست آغاز کنند.

براساس این گزارش، فردریک والتر استفن وست، قاتل سریالی مخوف انگلیس بود که متهم بود ۱۲ نفر را بین سال‌های ۱۹۶۷ و ۱۹۸۷ به قتل رسانده است. او بیشتر جنایت‌هایش را همراه با همسر دومش انجام داده بود. آنها پس از فریب زنان و دختران جوان، آنها را به مخفیگاهشان می‌کشاندند و پس از شکنجه و تجاوز به قتل می‌رساندند. زوج جنایتکار پس از مثله کردن اجساد قربانیان، قطعات بدن آنها را در باغچه خانه‌شان که بعدها مطبوعات لقب «خانه وحشت» به آن داده بودند، دفن می‌کردند. همسر اول فرد وست نیز بین قربانیان بود. این زن یک روز به طرز ناگهانی شوهرش را ترک کرد و از محل زندگی‌شان یعنی اسکاتلند گریخت اما بعد از مدتی زمانی که نزد شوهرش برگشته بود تا دخترش را نیز با خود ببرد، توسط وی به قتل رسید. بعدها نیز مشخص شد که فرد وست، پیش از همسر اولش، دختر او را هم قربانی کرده بود. این مرد و همسرش دومش پس از سال‌ها جنایت در نهایت به دام پلیس افتادند و فرد وست به قتل 12نفر متهم شد اما پیش از اینکه در دادگاه محاکمه شود در زندان به زندگی‌اش پایان داد.
در ادامه نیز دادگاه همسر دوم او را به‌دلیل بیماری روانی، به 10سال زندان محکوم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید