• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 21 مرداد 1397
کد مطلب : 26600
+
-

معمای قتل زن جوان در فردیس کرج

جنایی
معمای قتل زن جوان در فردیس کرج


معمای قتل زن جوان با دستگیری مظنون اصلی پرونده که از 8‌ماه پیش تحت تعقیب پلیس بود هم فاش نشد.

به گزارش همشهری، آذر‌ماه پارسال گزارش ناپدید شدن زنی جوان به پلیس آگاهی فردیس کرج اعلام شد. به گفته خانواده زن جوان، وی برای انجام کاری از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته بود. او حتی پاسخگوی موبایلش نبود تا اینکه موبایلش خاموش شد. از همان زمان تحقیقات برای یافتن زن جوان شروع شد تا اینکه چند روز بعد کارکنان شهرداری هنگام خالی کردن سطل زباله‌ها حوالی فردیس چشمشان به جسد زنی افتاد که داخل یکی از سطل‌ها رها شده بود. در چنین شرایطی موضوع به پلیس اطلاع داده شد که مأموران برای انجام تحقیقات به همراه قاضی جنایی در محل حادثه حاضر شدند. آنطور که مشخص بود مقتول بر اثر خفگی به قتل رسیده بود و چند روزی از مرگش می‌گذشت. بررسی‌ها نشان می‌داد که او به‌احتمال زیاد در جای دیگری به قتل رسیده و بعد عامل یا عاملان جنایت جسد وی را درون سطل زباله انداخته‌اند.

در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران در نخستین اقدام برای شناسایی هویت قربانی سراغ افراد ناپدیدشده رفتند. مشخصات جسد با زنی که خانواده‌اش گزارش ناپدید شدن او را اعلام کرده بودند مطابقت داشت. به این ترتیب گروهی از کارآگاهان جنایی دست به‌کار شدند تا ردی از عامل جنایت به‌دست آوردند. با انجام تحقیقات مشخص شد آخرین فردی که با زن جوان تماس گرفته بود، مردی به نام صادق بود. وی مدتی قبل با این زن در تلگرام آشنا شده و روز حادثه به او زنگ زده بود. روز حادثه نیز پس از آنکه زن جوان برای دیدن صادق از خانه بیرون آمده بود، ناپدید شده و موبایلش را پاسخگو نبود. از همان زمان تحقیقات برای دستگیری صادق شروع شد اما اثری از او نبود تا اینکه پس از گذشت 8‌ماه ردپای صادق در تهران به‌دست آمد. او چند روز پیش دستگیر شد و برای انجام تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران انتقال یافت. متهم وقتی پیش روی قاضی جنایی قرار گرفت منکر قتل شد. وی گفت: چند‌ماه قبل از اینکه مهین ناپدید شود با او آشنا شدم. آشنایی ما ادامه داشت و چون من شغلم مسافرکشی است و معمولا از تهران به کرج یا از کرج به تهران مسافرکشی می‌کنم، بیشتر اوقات او را هرجا که می‌خواست می‌بردم. آخرین‌بار هم قرار بود مهین را به تهران برسانم. برای همین به او زنگ زدم تا بگویم چه ساعتی دنبالش می‌روم. او هم تلفنش را جواب داد و وقتی سوار ماشینم شد به سمت تهران حرکت کردم. او اما در بین راه پیاده شد و من دیگر خبری از او نداشتم.

مظنون اصلی پرونده اصرار بر بی‌گناهی داشت؛ با وجود این قاضی جنایی برای او قرار بازداشت صادر کرد و چون جسد زن جوان در کرج کشف شده بود پرونده را به دادسرای کرج ارسال کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید