• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 21 مرداد 1397
کد مطلب : 26598
+
-

دوربین مخفی موادفروش رازش را برملا کرد

پلیس
دوربین مخفی موادفروش رازش را برملا کرد


2 شرور به‌خاطر اختلاف مالی با 3نفر، قرار دعوا گذاشته و پس از زخمی کردن آنها و تخریب 2 دستگاه عابربانک فراری شدند اما در کمتر از 5 روز به دام افتادند.

به گزارش همشهری، بامداد یکشنبه 14مردادماه مأموران کلانتری 158کیانشهر در جریان درگیری خونین در این منطقه قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که 2‌نفر از اراذل و اوباش سطح یک منطقه با 3موادفروش به خاطر اختلاف حساب در فروش مواد درگیر شده‌اند. آنها یکدیگر را با قمه مورد ضرب و جرح قرار داده و 2 دستگاه عابر بانک را هم تخریب کرده بودند.

به‌دنبال این حادثه، مأموران کلانتری وارد عمل شدند و با بررسی‌های انجام شده متهم اصلی پرونده که جوانی 30ساله و از اشرار منطقه بود را شناسایی کردند. او علاوه بر فروش مواد‌مخدر مدتی بود که در زمینه سرقت فعالیت می‌کرد. مأموران پلیس مخفیگاه وی را شناسایی کردند و عصر پنجشنبه گذشته در عملیاتی غافلگیرانه وارد آنجا شدند و او را دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه این شرور سارق ‌چندین قمه که در درگیری از آنها استفاده کرده بود، کشف شد.

این متهم در بازجویی‌ها به زخمی کردن 3جوان موادفروش و تخریب دستگاه عابربانک با همدستی دوستش اعتراف کرد. وی گفت: 3نفری که با آنها درگیرشدیم از موادفروشان منطقه بودند. من و دوستم هم در کار خرید و فروش مواد فعالیت داشتیم که مقداری مواد به آنها فروخته بودیم اما آنها پول مواد را نمی‌دادند؛ به همین دلیل نقشه کشیدیم تا با ترساندنشان از آنها زهرچشم بگیریم. وی ادامه داد: آنها را به بهانه‌ای به کیانشهر کشاندیم و وقتی آمدند با آنها درگیر شدیم. در آن زمان من و دوستم مشروبات الکلی مصرف کرده و حالت عادی نداشتیم. آن شب قمه‌کشی کردیم و درگیری ایجاد شد تا حدی که 2‌دستگاه عابربانک را تخریب کرده و بعد متواری شدیم.

پس از اعترافات این شرور، مخفیگاه متهم دوم هم شناسایی شد و مأموران او را در حالی دستگیر کردند که سرگرم بسته‌بندی هروئین در پاکت‌های مختلف بود و 15گرم هروئین نیز از وی کشف شد. علاوه بر مواد مقداری اموال مسروقه نیز در مخفیگاه وی کشف شد اما این تمام ماجرا نبود چراکه مأموران از قبل پی برده بودند این مرد برای کنترل ورود و خروج مشتریانش به مخفیگاهش و نیز اطلاع از حضور پلیس، مخفیگاه خود را به دوربین مداربسته مجهز کرده به‌نحوی که در لامپ جلوی خانه یک دوربین بسیار کوچک وای‌فای‌دار نصب کرده است. به این ترتیب از طریق گوشی‌اش در هر جا که بود محل را کنترل می‌کرد که مأموران پس از اطلاع از این موضوع با یک عملیات پلیسی موفق شدند دوربین را از کار انداخته و وارد مخفیگاه وی شوند. ‎
در همین حال، سرهنگ کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: متهمان پس از دستگیری علاوه بر اعتراف به فروش مواد، ‌درگیری خونین و تخریب دستگاه عابربانک به سرقت نیز اقرار کردند. آنها مدعی شدند که برخی شب‌ها در شهرک‌های حوالی کیانشهر با خودروی خود اقدام به سرقت لوازم خودرو می‌کردند که تاکنون به 20فقره از سرقت‌ها اعتراف کرده‌اند. ضمن آنکه تلاش جهت دستگیری3 متهم دیگر ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید