• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 20 مرداد 1397
کد مطلب : 26504
+
-

کافه مجلس

9 میلیارد دلار گم نشده اما...

محمدرضا نجفی ،‌عضو فراکسیون امید با اعلام خبر کلید خوردن تحقیق و تفحص از سیاست ارزی اخیر دولت و ارزیابی عملکرد سامانه نیما خبر داد: به یاری خدا تا شفاف شدن ابهامات، تحقق اهداف فوق و پاسخ به مطالبات مردم، تحقیق و تفحص را ادامه خواهیم داد .آنچه سبب ارائه توضیحات فوق در این شرایط شد، نگرانی‌های ناشی از اظهارات و اقداماتی است که دستاوردی جز مخدوش شدن بیشتر اعتماد و انسجام عمومی نخواهد داشت. او در حساب شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: همه در بیان نظر و خبر آزادند اما نشر اخبار نادرست مانند گم شدن ٩میلیارد دلار ارز دولتی، خدمتی به مردم نبوده و جز افزایش یأس، تاثیر دیگری در جامعه نخواهد داشت.

بررسی ویژه مفاسد اقتصادی

اللهیار ملکشاهی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی از بررسی مفاسد اقتصادی بیش از ۵میلیارد تومان در سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد. او به ایلنا گفت: ظرف یکی، دو هفته آینده این لایحه را تقدیم هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی خواهیم کرد و قاعدتا با توجه به حساسیتی که موضوع دارد، امیدواریم در صحن با اولویت بررسی شود تا ظرف دو، سه ماه آینده آن ‌را تبدیل به قانون کنیم. وی خاطرنشان کرد: ابتدا بنا بود پرونده‌هایی که بالای01میلیارد هستند در این سازمان رسیدگی شود اما باتوجه به محاسباتی که داشتیم قرار شد این عدد به ۵میلیارد تومان برسد.

  عیادت لاریجانی از حدادعادل

علی لاریجانی، رئیس مجلس پنجشنبه‌شب گذشته با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از غلامعلی حدادعادل، مشاورعالی رهبرانقلاب و نماینده ادوار مجلس عیادت کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس مجلس در این دیدار، ضمن گفت‌وگو با حدادعادل، در جریان کسالت پیش‌آمده و روند بهبودی وی قرارگرفت. حدادعادل که دچارکسالتی شده بود، دوران نقاهت خود را طی می‌کند و به گفته پزشکان مشکل خاصی وجود ندارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید