• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 7 دی 1396
کد مطلب : 2532
+
-

اسید پاشی مرد شکاک به همسر سومش

سومش در اقدامی هولناک روی او اسید پاشیده بود در جلسه محاکمه گفت از کاری که کرده پشیمان است. به گزارش همشهری،  روز 15مهر‌ماه سال 94به مأموران کلانتری مشیریه خبر رسید حادثه هولناکی در خانه‌ای اتفاق افتاده و در جریان آن مردی روی همسرش اسید پاشیده است.

زمانی که مأموران به محل حادثه رفتند زن میانسالی را دیدند که از درد به‌خودش می‌پیچید. شواهد نشان می‌داد که شوهر 66ساله‌اش روی او اسید پاشیده و گریخته است. در این شرایط این قربانی اسیدپاشی برای مداوا به بیمارستان منتقل و تحقیقات پلیس برای دستگیری شوهرش آغاز شد. زن نگون بخت از ناحیه صورت، دست و کمر دچار سوختگی شدیدی شده اما بینایی‌اش آسیبی ندیده بود. با وجود این شدت سوختگی به حدی بود که پزشکان تشخیص دادند وی باید در بیمارستان بستری شود و چندین جراحی روی او انجام گیرد. چند روز از این حادثه می‌گذشت که مأموران موفق شدند مرد اسیدپاش را دستگیر کنند.

او در بازجویی‌های مقدماتی ضمن اعتراف به پاشیدن اسید روی همسرش گفت که چون به وی شک داشته، دست به این کار زده است. او ادامه داد: فکر می‌کردم همسرم به من خیانت می‌کند. به همین دلیل رویش اسید پاشیدم. تحقیقات درخصوص مرد اسیدپاش نشان می‌داد که او دارای 3همسر و 13فرزند است. همچنین معلوم شد او با خانواده‌اش بدرفتاری می‌کند و حتی یک مرتبه به همسر اولش سم خورانده اما وی به طرز شگفت‌انگیزی از مرگ نجات یافته است.

در این شرایط این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد. در جلسه محاکمه که صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی توکلی برگزار شد ابتدا قربانی حادثه درباره آنچه اتفاق افتاده بود گفت: سال‌هاست که با شوهرم زندگی می‌کنم و از او 8فرزند دارم. او مرد بداخلاقی است و مدام با من و فرزندانش بدرفتاری می‌کند. هر جا می‌رفتم دنبالم می‌آمد و دائم به من شک داشت. او شب‌ها زیر بالشت‌اش چاقو مخفی و مدام من را تهدید می‌کرد. وی درباره روز حادثه گفت: همسرم صبح زود از خانه بیرون رفت. من هنوز خواب بودم که برگشت. دیدم که در دستش یک ظرف است.

سعی می‌کرد آن را پشتش مخفی کند. من خودم را به خواب زدم اما ناگهان او رویم اسید پاشید و فرار کرد. از ضجه‌های من همسایه‌ها به کمکم آمدند و من را به بیمارستان رساندند. حالا خواستار قصاص شوهرم هستم و دیه صدماتی که به من وارد کرده را هم می‌خواهم. در ادامه این جلسه مرد اسید پاش در دفاع از خودش گفت: اتهامم را قبول دارم. چون به همسرم شک داشتم این کار را کردم اما حالا پشیمانم. آن روز یک بطری اسید خریدم و به خانه برگشتم. بعد درحالی‌که همسرم در خواب بود رویش اسید ریختم. می‌خواستم با این کار زنم را ادب کنم اما اشتباه کردم و از او می‌خواهم من را ببخشد. در پایان این جلسه هیأت قضایی وارد شور شدند و مرد اسیدپاش را به تحمل 10سال حبس و پرداخت دیه محکوم کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید