• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 6 دی 1396
کد مطلب : 2481
+
-

مشکل ترافیک و آلودگی از بودجه 97مهم‌تر است

 ترافیک و آلودگی هوای تهران مشکلات فراتر از بودجه سال 97هستند.

داریوش قنبری، مشاور پارلمانی شهردار تهران با اشاره به رایزنی‌هایی که این روزها بین مسئولان شهری و نمایندگان مجلس صورت می‌گیرد، اظهار کرد: بحث آلودگی و تأمین بودجه سال آینده، در این جلسات توجه همه را به‌خود جلب کرده است.

مشاور پارلمانی شهردار تهران با بیان اینکه ترافیک و حمل‌ونقل عمومی جزء مباحث مهمی است که شهروندان در تهران و برخی از شهرهای بزرگ با آن مواجه هستند، به باشگاه خبرنگاران بیان کرد: طرح برخی مسائل خاص در ارتباط با آلودگی هوا و ترافیک در دیدارهای مسئولان شهری و مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و روز چهارشنبه هم پیشنهادهایی را به کمیسیون‌های مختلف دادیم تا در راستای حل معضل ترافیک اعتباراتی را اختصاص دهند. وی با بیان اینکه ترافیک خستگی روح و روان شهروندان را به‌دنبال دارد، گفت: شهردار تهران عزم خود را جزم کرده تا ترافیک تهران را سر و سامان دهد و با گسترش حمل‌ونقل عمومی ضمن کاهش آلودگی هوا به نوعی تردد شهروندان را هم تسهیل و از سویی دیگر معضل ترافیک را هم برطرف کند.

قنبری با تأکید بر اینکه در این راستا تمهیدات خوبی تدارک دیده شده است تا معضل ترافیک و آلودگی هوای تهران برطرف شود، بیان کرد: این دو مورد در صدر اولویت‌های شهرداری تهران است و در این راستا شهرداری تهران به‌دنبال کمک تمام ارکان کشور به‌ویژه دولت و مجلس است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید