• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 31 تیر 1397
کد مطلب : 23873
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Vlnz
+
-

بازداشت مأمور پلیس به‌خاطر شلیک مرگبار

مامور پلیس که متهم است در جریان طرح پاکسازی معتادان در پارک جنگلی با شلیک گلوله باعث مرگ پسری نوجوان شده است با حکم قضات دادگاه بازداشت شد.
به گزارش همشهری،  این شلیک مرگبار تابستان سال 95در جریان طرح پاکسازی پارک‌ها از معتادان و مواد فروشان در یکی از پارک‌های جنگلی تهران اتفاق افتاد.

آن روز ماموران در حال اجرای طرح بودند که چند نفر از معتادان به آنها حمله کردند. در این میان یکی از ماموران مجبور به تیراندازی شد که در این حادثه نوجوانی 16ساله جان خود را از دست داد. تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا اینکه مأمور پلیس روز گذشته در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

متهم پیش از این در توضیح حادثه گفته بود: وقتی وارد پارک شدیم چند نفر از معتادان به ما حمله کردند. من هم اسلحه کشیدم و چند تیر هوایی شلیک کردم اما چون پارک سنگلاخ بود پایم سر خورد و احتمالا گلوله‌ام به مقتول اصابت کرده است.

در جلسه دیروز بعد از آنکه اولیای دم خواستار قصاص مأمور پلیس شدند او که با وثیقه آزاد بود به دفاع از خودش پرداخت و منکر شلیک مرگبار شد و گفت: من فقط چند تیرهوایی شلیک کردم و هیچ کدام از تیرهایی که از اسلحه من شلیک شد به مقتول اصابت نکرده است. در پایان این جلسه قضات دادگاه با تشدید قرار متهم او را بازداشت کردند و قرار است به‌زودی رأی پرونده را صادر کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید