• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 31 تیر 1397
کد مطلب : 23869
+
-

با مردم

  فشار بیشتر بر بازنشستگان

سلام. با اینکه بر هم خوردن تعادل بازار و گرانی قیمت کالاهای اساسی مردم باعث فشار بیشتر بر بازنشستگان شده است، اما با این حال گویا مسئولان اقتصادی قصد ندارند اقدامات عاجلی برای کنترل و ساماندهی این وضعیت نابسامان داشته باشند. مردم انتظار دارند مسئولان با درک شرایط سخت اقتصادی راهکاری برای حل کوتاه‌مدت آن ارائه کنند.
طبسی، بازنشسته از تهران

  کیفی شدن فرآورده‌های نفتی

با سلام. یکی از طرح‌های نظام سلامت مبارزه با آلاینده‌ها و هوای آلوده است.برای به نتیجه رسیدن این موضوع باید مسئولان ذیربط در وزارت بهداشت خود مستقیما ناظر و پیگیر اصلاح کیفی شدن فرآورده‌های نفتی باشند. متأسفانه درصورت تداوم آلودگی هوا ناشی از سوخت‌های نامرغوب بخش کثیری از خدمات مردم و جامعه پزشکی به هدر خواهد رفت.
بلغار از منطقه19

  گرانی سکه و طلب مهریه

سلام. درحالی‌که سال‌هاست هدیه سکه جایگزین پول نقد در مهریه‌ها شده است، حالا گران شدن سکه به عاملی مشکل‌ساز برای خانواده‌ها تبدیل شده است. متأسفانه این روزها با گران شدن سکه مشاهده می‌کنیم که برخی از زوجین دچار اختلاف شده و مهریه خود را از همسرانشان مطالبه می‌کنند. گویا این مثل معروف که «مهریه رو کی داده، کی گرفته» در این زمان هیچ کاربردی ندارد! لطف کنید در این‌باره هم گزارشی بنویسید.
یک شهروند از تهران

  مسئولان فکری بکنند

سلام خسته نباشید. این دومین‌بار است که پیام می‌دهم. امیدوارم مسئولان نگاهی به روزنامه بیندازند و آنهایی که مدیریت این کشور را به‌عهده دارند به مشکلات کشور رسیدگی کنند. کمی هم به مشکلات و سخنان مردم گوش بدهند. باور کنید کمر مردم از تورم و بیکاری و فقر و گرانی مسکن و گرانی گوشت و مرغ و خیلی چیزهای دیگر شکسته است. مسئولان در کشور فکری بکنند و چاره‌ای بیندیشند.
5358...0938

  جاده شمشک به دیزین

سلام. با اینکه از تابستان سال گذشته جاده شمشک به دیزین بسته شده است، اما تنها چیزی که به‌عنوان دلیل نوشته شده اینکه تا اطلاع ثانوی بسته است! متأسفانه هیچ اطلاع‌رسانی توسط مسئولان ذیربط در این‌باره صورت نمی‌گیرد. این درحالی است که اکثر مسافرانی که در شرق تهران ساکن بودند برای تردد به شمال کشور از این مسیر عبور می‌کردند که این اقدام باعث کاهش 25درصدی ترافیک در آزادراه تهران - کرج شده بود. لطفا این مشکل را از مسئولان سازمان راهداری در وزارت راه پیگیری کنید.
گلایه تعدادی از شهروندان

  کارگران امنیت شغلی ندارند

باسلام و خسته نباشید. متأسفانه درکشور ما امنیت شغلی نیست؛ یعنی شخصی که به‌عنوان کارگر چندین سال در یک شرکت کار می‌کند، از عمر و جوانی‌اش مایه می‌گذارد، ولی با عوض شدن سلیقه مدیریتی کارگر را اخراج می‌کنند! این اقدام تازه شروع آواره شدن این کارگر است که باید به‌دنبال کار بگردد. شرکت‌های دیگر هم پس از مصاحبه می‌گویند سن شما بالا رفته و استخدام نمی‌کنند. از طرفی قراردادهای یکماهه و چندماهه هم تیغی شده برگردن کارگران. من به‌عنوان یک کارگر از مسئولان کشور می‌پرسم چرا قانونی تصویب نمی‌کنند که از جامعه کارگری حمایت کند؟
6967...0936

این ستون پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه است. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید