• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 28 تیر 1397
کد مطلب : 23630
+
-

رشد دوبرابری قراردادهای نمایشگاه شهر آفتاب

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب از رشد دوبرابری عقد قرارداد در تقویم سال 97نسبت به سال قبل خبر داد.

رئوف قادری با اعلام این خبر به استقبال خوب سرمایه‌گذاران از حضور در نمایشگاه شهر آفتاب پرداخت و به شهرنوشت، گفت: آمارها نشان می‌دهد در نیمه دوم سال96 با رشد دوونیم برابری در برگزاری نمایشگاه‌ها نسبت به نیمه نخست همان سال روبه‌رو بوده‌ایم که این میزان تقریباً 3برابر آمار برگزاری نمایشگاه در سال 95است.

وی ادامه داد: تلاش برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران و ارائه خدمات مطلوب به شرکت‌ها موجب شد قراردادهایی که تا به امروز در تقویم سال97 نمایشگاه شهر آفتاب ثبت شده‌اند، دوبرابر تعداد نمایشگاه‌هایی باشد که سال گذشته در این مکان برگزار شد.

قادری به محدودیت‌های موجود برای برگزاری نمایشگاه در بهار امسال اشاره کرد و گفت: به‌طور معمول در فروردین و اردیبهشت‌ماه به‌دلیل برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایشگاه دیگری برگزار نمی‌شود. برگزاری نمایشگاه در خردادماه نیز به‌دلیل تقارن با‌ ماه مبارک رمضان با محدودیت‌هایی همراه بود. با وجود این، ظرفیت برگزاری نمایشگاه در نیمه نخست امسال نسبت به‌مدت مشابه سال قبل دوبرابر افزایش پیدا کرده ‌است. مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر برگزاری نمایشگاه الکامپ در این مکان تصریح کرد: وزیر کشور و استاندار تهران به‌تازگی بر برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ خارج از شهر تهران و استفاده از ظرفیت نمایشگاه شهر آفتاب تأکید کرده‌اند. ما نیز پیش از این آمادگی خود را برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب ازجمله الکامپ اعلام کردیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید