• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
یکشنبه 11 شهریور 1403
کد مطلب : 234200
+
-

سریال جنایی-پلیسی روی آنتن تلویزیون می‌رود

سریال جنایی-پلیسی روی آنتن تلویزیون می‌رود

سریال «هشت‌پا» به کارگردانی احمد معظمی، پخش خود را از فصل پاییز آغاز می‌کند؛ سریالی پلیسی-جنایی با موضوع مواد‌مخدر که بازیگران قدیمی تلویزیون آن را همراهی می‌کنند.

احمد معظمی، سریال‌ساز تلویزیونی چندین مجموعه را برای شبکه‌های تلویزیونی ساخته که می‌توان به «بازپرس»، «مسافران شهر»، «سرجوخه»، «ترور خاموش»، «خانه امن»، «سارق روح» و... اشاره کرد.
 این کارگردان این بار «هشت‌پا» را با موضوع مبارزه با مواد‌مخدر ساخته است؛ سریالی که به ‌احتمال زیاد در هفته اول مهر‌ماه از سیما پخش خواهد شد.
سعید چنگیزیان، محمد صادقی، نادر سلیمانی، افسانه چهره‌آزاد، علی اوسیوند و احمد نجفی از بازیگران اصلی آن هستند.
 سعید چنگیزیان بازیگر «زخم‌کاری» در این سریال، در نقش یک کارآگاه حرفه‌ای ظاهر می‌شود. کارآگاه کیانفر در حین بررسی قتل مردی ثروتمند به متهم اصلی پرونده یعنی سعید با بازی رضا اکبرپور می‌رسد و تلاش می‌کند تا معمای پیچیده و رازآلود این جنایت را کشف کند.
در این سریال 20قسمتی بیش از 20بازیگر اصلی دیده می‌شود که می‌توان به رویا جاویدنیا، ایرج نوذری، محمد فیلی، سودابه بیضایی، مینا وحید، هلیا امامی، علیرضا مهران، مینا وحید، ایوب آقاخانی،
کمند امیر سلیمانی، علیرضا جلالی تبار، سپند امیر‌سلیمانی، حمید ابراهیمی و... اشاره کرد.
«هشت‌پا» را علی طالب‌آبادی در ۲۰ قسمت نوشته و محمدرضا شفیعی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است. این سریال محصول مشترک مرکز سیمافیلم و معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا (ناجی هنر) بوده که توسط مؤسسه فرهنگی و هنری وصف صبا تولید شده است.
تولید سریال «هشت‌پا» از سال گذشته آغاز شده و اکنون مراحل نهایی خود را برای روی آنتن رفتن در اوایل مهر‌ماه طی می‌کند.
 سمیعی که ساخت موسیقی سریال «هشت‌پا» را بر عهده گرفته، در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، برنده جایزه بهترین آهنگسازی موسیقی ارکستری شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید