• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
چهار شنبه 31 مرداد 1403
کد مطلب : 233419
+
-

مردی از اصفهان به آسمان نگاه کرد

مردی از اصفهان به آسمان نگاه کرد

مدت‌ها بود که هیچ خبری از هوشنگ حریرچیان در مطبوعات و رسانه‌های مجازی دیده نمی‌شد. در هیچ فیلم و سریالی هم بازی نمی‌کرد. آخرین فیلمی‌ که در آن حضور داشت معجزه عشق بود که سال 1397ساخته شد و بعد از آن دیگر هیچ خبری از او نبود تا خبر آخر که دیروز رسید. ‌اینها مهم‌ترین نقش‌هایی است که حریرچیان را با آنها به یاد می‌آوریم.

فرش باد: ‌حریرچیان در این فیلم نقش مرادخان، یک پیرمرد پولدار اصفهانی را بازی می‌کند که بسیار بذله‌گو و دوست‌داشتنی است.

ساختمان پزشکان:‌ ساختمان پزشکان سریال موفق و پربیننده‌ای بود که باعث شد هوشنگ حریرچیان بین مردم شناخته شود. او در سریال سروش صحت نقش پدر دکتر نیما افشار را داشت که برادر خلافکارش را از او بیشتر دوست داشت. تکیه‌کلام‌ها و تکه‌انداختن‌هایش به نیما و بقیه برای تماشاگر جالب بود و لهجه اصفهانی‌اش هم به شیرینی نقش اضافه کرده بود.

پژمان: بعد از ساختمان پزشکان و بازی پژمان جمشیدی در نقش خودش در یک سکانس بسیار کوتاه، سروش صحت و گروه ساختمان پزشکان سریال بعدی‌شان را درباره پژمان جمشیدی یک فوتبالیست بازنده و با بازی خودش ساختند. سریال حتی از ساختمان پزشکان هم بیشتر دیده شد و باعث شد پژمان جمشیدی به پولسازترین بازیگر سینمای ایران و پرکارترین‌شان تبدیل شود. هوشنگ حریرچیان در این سریال نقش پدر پژمان جمشیدی او را داشت و باز هم بین او و برادر دیگرش که در خارج از ایران زندگی می‌کرد، تفاوت قائل می‌شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید