• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 11 مرداد 1403
کد مطلب : 231564
+
-

کلاهبردار مخوف بورس یک زن بود

کلاهبردار مخوف بورس یک زن بود

زنی که با فریب شهروندان و به بهانه سرمایه‌گذاری پرسود در بورس دست به کلاهبرداری 50میلیاردی از طعمه‌هایش زده بود دستگیر شد. به گزارش همشهری، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی زنجان برای دستگیری این زن با شکایت تعدادی از مالباختگان آغاز شد. آنها می‌گفتند که زن جوانی با معرفی خودش به‌عنوان صاحب یک شرکت سبدگردانی در بورس، اعتماد آنها را جلب کرده و با این ادعا که اطلاعات زیادی از تغییر قیمت سهام دارد و می‌تواند سرمایه آنها را در مدت کوتاهی دوبرابر کند، طعمه‌هایش را فریب داده است. آنها به طمع رسیدن به سود میلیاردی همه پول‌هایشان را در اختیار این زن قرار داده بودند، اما او پس از دریافت پول، تلفن خود را از دسترس خارج کرده و دیگر جواب آنها را نداده بود.
با شروع تحقیقات پلیسی، معلوم شد که زن کلاهبردار بیشتر طعمه‌هایش را از طریق فضای مجازی شناسایی کرده است. او با قرار دادن پست‌ها و کلیپ‌های مختلفی در صفحه‌اش خودش را متخصص امور مالی معرفی کرده و مدعی شده بود که با سبدگردانی در بورس توانسته سرمایه‌ افراد زیادی را چندبرابر کند.
در حالی ‌که 35شاکی با مراجعه به پلیس از این زن شکایت کرده بودند، کارآگاهان بررسی‌های خود را ادامه دادند و با پیگیری سرنخ‌های موجود، مخفیگاه زن کلاهبردار را در تهران شناسایی و او را دستگیر کردند.
سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو، رئیس پلیس آگاهی زنجان با اشاره به کلاهبرداری 50میلیارد تومانی این زن از شاکیان گفت: تحقیقات برای دستگیری سایر افرادی که با این زن همدست بودند ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید