• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 28 تیر 1403
کد مطلب : 230265
+
-

سکه‌های تقلبی به بازار نرسید

داخلی
سکه‌های تقلبی به بازار نرسید

2مرد که قصد داشتند 150سکه تقلبی را در طلافروشی‌های کرمانشاه به فروش برسانند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
به‌گزارش همشهری، مدتی قبل گزارشی در اختیار پلیس آگاهی کرمانشاه قرار گرفت که از فروش چند سکه تقلبی در طلافروشی‌های این شهر حکایت داشت. بررسی‌ها نشان می‌داد که 2نفر با مراجعه به چند طلافروشی، مدعی شده بودند که قصد فروش تعدادی سکه‌ پلمب شده را دارند. آنها با جلب اعتماد طلافروشان، موفق شده بودند سکه‌هایی را که به طرز ماهرانه‌ای جعل شده و به‌صورت کاملا حرفه‌ای پلمب شده بود   به آنها بفروشند و دست به کلاهبرداری از طلافروشان بزنند.
از آنجا که احتمال می‌رفت این افراد قصد دارند سکه‌هاي تقلبی خود را به سایر طلافروشان نیز بفروشند، تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز شد. درحالی‌که دوربین‌های مداربسته یکی از طلافروشی‌ها تصویر این دو متهم را ضبط کرده بود، مأموران با در اختیار داشتن مشخصات کلاهبرداران، بازار و محل‌های احتمالی تردد این افراد را به‌صورت نامحسوس زیرنظر گرفتند و در نهایت موفق شدند هر دو متهم را پیش از اجرای نقشه‌شان دستگیر کنند.
به‌گفته سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، با دستگیری متهمان، مأموران راهی مخفیگاه آنها شدند و در آنجا یک محموله شامل 150سکه تقلبی را كه به طرز ماهرانه‌ای جعل شده و آماده فروش در بازار بود، کشف كردند. متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به تقلبی بودن سکه‌ها اعتراف کردند و هر دوی آنها در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید