• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 19 تیر 1403
کد مطلب : 229551
+
-

نقل قول خبر/نصب ۲۹۰ کتل عاشورایی در میادین تهران

مهدی مذهبی،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران: در محرم امسال با نصب ۲۹۰کتل عاشورایی در میدان‌های اصلی، ۲۰۰تیغه علامت هنری با موضوع عاشورا و غزه، ده‌ها المان سرو، کتل چهاروجهی، حجله بزرگ عاشورایی و راه‌اندازی رواق‌های هنری که نقاشی‌های قهوه‌خانه‌ای و مقتل را به تصویر می‌کشند، تهران آماده ماه عزا شده است.

رونمایی از مسیریاب جدید تهران تا پایان شهریور
حمید برادران،سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران:
براساس برنامه‌ریزی‌ها فاز اول مسیریاب جدید تا پایان شهریور‌ماه در سامانه «شهرزاد» بارگذاری می‌شود و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد. این مسیریاب برای رسیدن به مقصد شبکه حمل‌ونقل عمومی طراحی شده و زمان رسیدن به مقصد را نیز مشخص می‌کند.

ارائه مشوق‌ ساخت پارکینگ در مناطق مرکزی شهر
سیدمحمد آقامیری،رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران:
سیاست ما این است که در هر منطقه‌ای که زمین مناسب باشد، پارکینگ ساخته شود. نیاز به پارکینگ در سطح شهر تهران جدی است و این نیاز به اندازه‌ای است که تا سال‌ها نمی‌توانیم بگوییم از آن بی‌نیاز شده‌ایم. این پارکینگ‌های مکانیزه در مناطق مختلف در حال طراحی‌اند.

بازگشت ملک 12هزار میلیارد ریالی به شهرداری
محمدامین سالاری‌پور،شهردار منطقه 16:
ملکی به مساحت تقریبی ٥٠٠٠مترمربع در محله شوش به شهرداری تهران بازگردانده شد. این ملک که در خیابان شهید صابونیان، حوالی بوستان میثاق قرار دارد، از دهه50 جزو املاک مورد تنازع شهرداری و یک بانک بود و به نفع شهرداری بازپس‌گیری شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید