• سه شنبه 12 تیر 1403
  • الثُّلاثَاء 25 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 02
سه شنبه 12 تیر 1403
کد مطلب : 228903
+
-

هادی پرگیر مدیر تامین برنامه شبکه سلامت سیما

پوشش حداکثری پیام‌های سلامت‌محور

شبکه سلامت به عنوان تنها شبکه تخصصی حوزه سلامت سیمای جمهوری اسلامی ایران درسال‌‌های اخیر کوشیده است بازتاب دهنده مهم‌ترین رویدادها و اقدامات مجموعه‌های مرتبط با حوزه سلامت کشور باشد. در این مسیر، در ۳ سال اخیر و با رویکرد جدید مدیریت شهری درپایتخت، شاهد ارتباط و تعامل نزدیک و موثری میان مجموعه‌‌های فعال و موثر در حوزه سلامت شهرداری تهران وشبکه سلامت بودیم که این تعامل و ارتباط سبب‌ تولید آثار و برنامه‌‌های سلامت محور در این حوزه با همراهی شهرداری تهران شد.

در تعامل و ارتباط نزدیک میان اداره سلامت وشبکه سلامت سیما شاهد تولید و پخش ۱۰۰ برنامه تلویزیونی درقالب «دوربین سلامت» با هدف پوشش رویدادهای سلامت محورشهری و رساندن صدای مطالبات افراد در جامعه بودیم. علاوه براین، برنامه‌هایی چون «پنجره‌‌باز» و نیز «کشیک سلامت» با موضوعات مرتبط با حوزه سلامت اجتماعی ، آسیب های اجتماعی و معلولین در راستای ترویج ایجاد حال خوب در جامعه بخش دیگری از اقداماتی بود که در فرایند تولید برنامه ها همکاری و مشارکت داشته است.
همچنین در انعکاس رویدادهای همایش‌گونه و میدانی از جمله «جشن ازدواج سالمندان» ، «هفته ملی سلامت»، «هفته ملی جمعیت» ، «هفته ملی مبارزه با دخانیات» و ... نیز تلاش مضاعف انجام شده که این اقدامات در قاب رسانه ملی و از شبکه سلامت نمایان شوند.
آنچه مورد تاکید است رویکرد و تعریف جدید اداره سلامت در اعلام رسانه ای فعالیت ها و خدمات خود به مردم و مخاطبان است، که نشان داده شد شهرداری تهران صرفا به دنبال مخاطب حاضر در برنامه‌‌ها و رویدادهای میدانی خود و در سطح شهر نیست ؛ بلکه نگاهی کلان به موضوع سلامت شهروندان دارد و در این عرصه نیز برای اقشار مختلف و در سطح وسیع برای مخاطبان اطلاع‌رسانی کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید