• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 18 تیر 1397
کد مطلب : 22623
+
-

شرط و شروط برای مشتریان بیرانوند

گزارش روزنامه ترکیه‌ای برای یک سال قبل بود‍!

بعد از درخشش علیرضا بیرانوند در جام‌جهانی دروازه‌بان پرسپولیس با پیشنهادت بسیار خوبی از اروپا روبه‌رو شده است. علیرضا بیرانوند که 4سال دیگر از  قراردادش با پرسپولیس باقی مانده برای رفتن از جمع سرخپوشان باید بتواند رضایت باشگاه پرسپولیس را جلب کند. این در حالی است که با توجه به محرومیت سرخپوشان از نقل‌و‌انتقالات برانکو به باشگاه اعلام کرده است که به هیچ‌عنوان حاضر نیست این بازیکن را از دست بدهد نکته مهم اینجاست که در قرارداد بیرانوند هیچ بندی برای جدایی وجود ندارد و دروازه‌بان پرسپولیس فقط برای جدایی از پرسپولیس باید بتواند رضایت‌نامه خود را دریافت کند.
    بیرانوند: «به تیمی می‌روم که اجازه دهد نیم‌فصل به پرسپولیس کمک کنم.»
دروازه‌بان پرسپولیس که فصل قبل با پیشنهاد بسیار خوبی از ترکیه روبه‌رو شده بود درنهایت مجبور شد تا در پرسپولیس بماند و به همین دلیل از پرسپولیس جدا نشد. اما بیرانوند بعد از جام‌جهانی حالا به‌دنبال این است که راهی اروپا شود تا بتواند ادامه فوتبال خود را در اروپا دنبال کند. دروازه‌بان پرسپولیس اما به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده است که به تیم‌های خواهان او باشگاه اعلام کند که تنها در شرایطی حاضر است قرارداد امضا کند که باشگاه خواهان او اجازه دهد در نیم‌فصل اول این بازیکن در پرسپولیس بماند و بعد از ان راهی اروپا شود.
    خبر روزنامه ترکیه‌ای برای یک سال قبل بود
روز گذشته خبری در رسانه‌های ایران منتشر شد که یکی از رسانه‌های ترکیه‌ای مدعی شده بود که فنرباغچه پیشهاد جدی برای جذب بیرانوند به باشگاه پرسپولیس داده است. روزنامه ملیت ترکیه در خبر خود اعلام کرد: «با توجه به مصدومیت فابیانو و جدایی او از فنرباغچه، هواداران این باشگاه ترک را نگران کرده بود، حالا همه با مطرح شدن اسم علیرضا بیرانوند گلر 24ساله‌ی ایرانی غافلگیر شده‌اند. درخشش بیرانوند در جام‌جهانی با پیراهن ایران، مسئولان فنرباغچه که به‌دنبال تقویت خط دفاع و دروازه‌ی خود هستند را به جذب او متقاعد کرده است.»
نکته جالب توجه اما اینکه با کمی بررسی متوجه شدیم که خبر این روزنامه برای یک سال قبل بوده است و مشخص نیست که آیا بعد از گذشت یک سال باز هم باشگاه فنرباغچه همچنان به‌دنبال بیرانوند هنوز هست یا خیر. البته شنیده‌ها حاکی از این است که مسئولان این تیم ترکیه‌ای مجددا مذاکرات خود را با باشگاه پرسپولیس آغاز کرده‌اند و حتی حاضر هستند که بیرانوند نیم‌فصل اول در پرسپولیس بازی کند و در نیم‌فصل دوم راهی این تیم شود تا باشگاه پرسپولیس هم بتواند دروازه‌بان مورد نظر خود را جذب کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید