• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
سه شنبه 1 خرداد 1403
کد مطلب : 225731
+
-

پاداش خدمات

پاداش خدمات

آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری: شهادت رئیس‌جمهور جهادی و انقلابی، خادم‌الرضا(ع)، آیت‌الله حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سالروز میلاد حضرت ثامن‌الحجج «علیه آلاف التحیه و الثناء» اگر چه پاداش خدمات و تلاش‌های شبانه روزی ایشان نزد پروردگار متعال بود، ولی موجبات تأثر و تألم مردم ایران و آزادگان جهان را که دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، فراهم آورد.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران: خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا و رئیس‌جمهور کشور، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه معزز تبریز و جمعی از همراهان، در سانحه تلخ سقوط بالگرد حین خدمت، قلب‌های‌ مردم قدرشناس و شریف ایران را در ماتم و اندوه فروبرد. آیت‌الله رئیسی عمر پربرکت خویش را در کسب معارف دینی، حضور در حرم مطهر رضوی به‌عنوان خادم‌الرضا و تولیت آستان مقدس امام رضا(ع)، خدمت در دستگاه قضا و خدمت در کسوت رئیس قوه مجریه گذراند.

علی شمخانی، مشاور سیاسی رهبر معظم انقلاب: شهادت تسلیت باد. ناباورانه است لیکن تقدیر الهی چنین رقم خورد. فقدان این عزیزان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، هماره تکیه‌گاه همچون کوه ملت عظیم‌الشأن ایران، تسلیت عرض می‌کنم.

سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس:
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

محسن رضایی، دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا: رئیس‌جمهور مجاهد، خدوم، خستگی‌ناپذیر و خادم‌الرضا(ع) آیت‌الله حاج سید ابراهیم رئیسی در سالروز میلاد مولای خود، حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به درجه رفیع شهادت نایل آمد تا با سرافرازی، پاداش عمری تلاش و مجاهدت در راه خدمت به اسلام را دریافت کند. بی‌تردید نام او در تاریخ پرافتخار ملت ایران جاودانه خواهد ماند.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین: «حادثه تلخ سقوط بالگرد و درگذشت جناب حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین آقای رئیسی رئیس‌جمهور، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام آل‌هاشم امام جمعه تبریز، رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، کادر پروازی و تیم حفاظت را به مقام معظم رهبری، همکاران ایشان در دولت، خانواده و بستگان آن مرحومان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای همه آنان رحمت و مغفرت مسألت دارم.»

آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه: خبر شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و خدوم، بسیار تکان‌دهنده و جانسوز بود و حوزه‌های علمیه را در غمی جانکاه فرو برد.


سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
همزمان با ولادت امام هشتم(ع)، خادم آن حضرت و رئیس‌جمهور محبوب ملت ایران پس از سال‌ها مجاهدت به شهادت رسید. تلاش مستمر برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به ملت شریف ایران، سرمایه گران‌سنگ ایشان در پیشگاه خداوند متعال است. اینک ایشان همراه با شهدای بزرگوار، امام جمعه مردمی، آیت‌الله آل‌هاشم، وزیرخارجه خدوم، دکتر امیرعبداللهیان، استاندار پرکار، دکتر رحمتی، سردار موسوی و عزیزان کادر پرواز مهمان امام هشتم هستند.

غلامعلی حدادعادل، مشاور عالی رهبری انقلاب: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور پرتلاش و دلسوز که شخصیتی معنوی و مردمی داشت در دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی سر از پانمی‌شناخت و هرگز به مصلحت شخصی خود نمی‌اندیشید، سرانجام پروانه‌وار در راه خدمت به مردم و کشور به شهادت رسید.

حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی: عروج ملکوتی این سیدبزرگوار و مجاهد مردمی و خستگی‌ناپذیر، همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع)، مزد این شهید بزرگوار و بقیه شهدای عزیز بود که ازسوی امام مهربانی‌ها به ایشان اعطا شد تا مؤید خادم‌الرضایی‌شان باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید