• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 225363
+
-

تقدیر خزاعی از امینی

رئیس سازمان سینمایی با تقدیر از مجتبی امینی، دبیر سابق جشنواره فیلم فجر گفت:در سال ۱۴۰۱ در اوج ناآرامی‌های کشور با روی باز این مسئولیت خطیر را پذیرفت و مردانه پای کار آمد.
 اگر هرکس دیگری جای آقای امینی بود و به ماهیت کاری که در پیش داشته است، باور نداشت، قطعا حاضر نمی شد مسئولیت بزرگ دبیری جشنواره فیلم فجر را در آن شرایط بحرانی بپذیرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی ، محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجتبی امینی، دبیر 2دوره قبل جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: آقای امینی 2سال پی‌در‌پی و در شرایط سخت حوزه فرهنگ و سینما با از خود گذشتگی، دبیری جشنواره فیلم فجر را عهده‌دار شد و به خوبی آن را مدیریت کرد.
خزاعی افزود: آقای امینی با روحیه جهادی، مسئولیت را پذیرفت و انصافا جشنواره‌های آبرومند و بسیار خوبی را برگزار کرد. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت اولویت‌دهی به دغدغه‌ها و مطالبات فرهنگی کشور گفت: رویکرد اصلی تولید ، اعم از تولید فیلم و محصولات مکتوب باید به سمت ایران فرهنگی واقعی رود. تمام تلاش ما باید منجر به این مهم شود که چهره واقعی از فرهنگ ایران را به جهانیان نشان دهیم. ایران فرهنگی، هویت و اعتبارش را از مردم پرافتخار این سرزمین می‌گیرد و مانا می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید