• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 18 تیر 1397
کد مطلب : 22530
+
-

گام شورا برای شنیدن صدای مردم

سخنگوی شورای شهر تهران در بازدید از همشهری از آغاز برنامه‌ریزی برای ارتباط شورا با مردم خبر داد

بازدید
گام شورا برای شنیدن صدای مردم

 سخنگوی شورای شهر تهران در بازدید از همشهری از آغاز برنامه‌ریزی برای ارتباط شورا با مردم خبر داد

«برنامه‌ریزی‌ها برای برقراری ارتباط بهتر و کارای شهروندان با اعضای شورای اسلامی شهر تهران آغاز شده است و در نیمه دوم امسال، سازوکاری برای تحقق چنین مسئله مهمی طراحی و اجرا خواهد شد»؛ این خبری بود که سخنگوی شورای شهر تهران بعد از ظهر روز گذشته پس از حضور در همشهری و بازدید از بخش‌های مختلف این مؤسسه بیان کرد. علی اعطا ضمن دیدار با مدیرمسئول و سردبیری همشهری، با روزنامه‌نگاران و خبرنگاران تحریریه روزنامه هم دیدار داشت.

این عضو شورای شهر تهران در این بازدید به بیان مطالبی در رابطه با مکانیسم‌های ارتباط مردم با اعضای شورا پرداخت و گفت: «ارتباط اعضا با شهروندان، صرفا فردمحور است؛ یعنی هنگامی که اعضایی از شورا در محله‌ها و مناطق حضور پیدا می‌کنند، در بازدید از پروژه‌ها، به‌صورت شخصی با مردم ارتباط می‌گیرند. حال نکته اینجاست که سازوکار عمومی مناسبی برای ارتباط بهتر شهروندان با اعضای شورا وجود ندارد و این نقیصه باید رفع شود.» به گفته او از یک‌ماه قبل گفت‌وگوهایی با اداره روابط عمومی و ارتباطات شورا در این زمینه شروع شده و تمام تلاش‌ها بر این است تا در شروع فعالیت کاری سال دوم شورای پنجم شهر تهران (اوایل یا اواخر شهریورماه) یک‌فرایند مشخص در حوزه ارتباطات مردم با اعضا تعریف شده و به اجرا درآید.

اعطا همچنین در بازدید همشهری خبرهایی درخصوص شفاف‌سازی هرچه بیشتر مدیریت شهری در اجرای کارها، تقویت رابطه با مردم برای انجام پروژه‌های شهری و روند تدوین برنامه پنج‌ساله سوم توسعه و باغات داشت و مطالبی را در این خصوص ارائه کرد. ماحصل گفت‌وگو با این عضو شورای شهر تهران طی روزهای آینده منتشر می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید