• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224472
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

   سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در دومین سفر استانی هیأت‌دولت به قم، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به این استان سفر می‌کند.
   سرلشکر محمدباقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به‌مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج‌سازندگی تأکید کرد این سازمان مردمی در بیش از 4 دهه اخیر خدمات بی‌شماری در عرصه‌های مختلف، به نظام و میهن اسلامی تقدیم کرده‌است.
   مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس، سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهانش صبح امروز (سه‌شنبه) در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین، خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.
   تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد به میزبانی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران و با شرکت کشورهای بلاروس، جمهوری‌آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان برگزار شد.
   برخی اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب‌اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در فهرست «امنا» اعتراض و فهرست ۱۶نفره‌ای مجزا از فهرست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند.
   عبدالله العنزی، سفیر عربستان در تهران دیروز (دوشنبه) در نخستین روز از کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان حضور یافت.
   سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با دستورکار «بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصادی با جمهوری‌آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان» برگزار شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید