• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224388
+
-

14روز بی‌خبری از سبحان کوچولو

داخلی
14روز بی‌خبری از سبحان کوچولو

14روز پس از مفقود شدن کودکی 5ساله در رودخانه، جست‌وجو‌ها برای پیدا کردن ردی از او همچنان ادامه دارد.
به گزارش همشهری، این پسر 5ساله که سبحان هنرمند نام دارد، ساعت 11:30 روز دوم اردیبهشت‌ ماه در شرایطی که همراه دوستانش برای بازی و آب تنی به نزدیکی رودخانه خرسان در روستای نارمه از توابع شهرستان فلارد واقع در استان چهارمحال و بختیاری رفته بود، دچار حادثه شد. او قصد بازی در رودخانه را داشت اما به دلایل نامعلومی درون رودخانه افتاد و شدت جریان آب او را با خود برد. آن زمان تعدادی از دوستان سبحان، شاهد این صحنه بودند؛ اما از ترس حرفی نزدند و ساعتی بعد وقتی نزدیکان پسربچه به‌دنبال او بودند، مشخص شد که او به شکلی عجیب داخل رودخانه رفته و آب او را با خود برده است.
به‌دنبال وقوع این حادثه تیم‌های امداد و نجات خود را به محل حادثه رساندند و جست‌وجوها برای یافتن سبحان کوچولو آغاز شد. کاظم فلاحی دوست، مدیرعامل هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد درباره این عملیات گفت:‌ از روزی که این حادثه اتفاق افتاد همکارانم در تلاش هستند تا ردی از پسر مفقود شده پیدا کنند؛ اما این تلاش‌ها بی‌نتیجه مانده است.
او ادامه داد: رودخانه خرسان خروشان و وحشی است و ارتفاع آب در آن بین نیم تا 3متر است. با وجود این به دستور پیر حسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر همه امکانات برای پیدا کردن این کودک پای کار آمده است. از روز یکشنبه، یک تیم ۵ نفره غواصی با نیروها و تجهیزات بیشتر برای مشارکت به تیم عملیاتی پیوسته است. از سوی دیگر، محمد رستمی، مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج نیز درباره این حادثه گفت: درصورت استفاده از هواپیما یا پهپاد مجهز به عکسبرداری و اسکنر، زودتر می‌توان به نتیجه رسید و امیدواریم که با یافتن پسربچه خانواده وی تسلی پیدا کنند. جست‌وجوها برای یافتن سبحان در شرایطی ادامه دارد که چند روز قبل مراسم سوگواری و ختمی برای این کودک 5 ساله گرفته شد اما خانواده او همچنان چشم انتظار پیکر پسرشان هستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید