• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 8 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223593
+
-

پلیس، پسر3ساله را به مادرش رساند

پلیس آگاهی
پلیس، پسر3ساله را به مادرش رساند

تحقیقات گسترده پلیس برای یافتن پسر 3ساله‌ای که به طرز عجیبی گم شده بود به پیدا شدن او و بازگشت به خانه منجر شد.
به گزارش همشهری، هفته پیش، زن جوانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی رفت و از مفقود شدن پسر 3ساله‌اش خبر داد و گفت: پسرم زمانی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری تهران بازی می‌کرد، به‌صورت ناگهانی ناپدید شده است. وقتی از اهالی محله تحقیق کردم، چند نفر گفتند که پسرم را زن و مردی موتورسوار ربوده‌اند.
به‌دنبال این شکایت، گروهی از کارآگاهان پلیس تحقیقات میدانی خود را برای یافتن پسر گمشده آغاز کردند. آنها با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ای که در آن اطراف فعال بود مسیر تردد پسربچه را بازبینی کردند و در ادامه معلوم شد که او از نزدیکی خانه‌شان به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.
تحقیقات پلیس برای روشن شدن سرنوشت این کودک در جریان بود تا اینکه معلوم شد زن جوانی پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کرده و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.
سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت در این‌باره گفت: در این پرونده هیچ‌ گونه آدم‌ربایی اتفاق نیفتاده است و پسر 3ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید