• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 8 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223595
+
-

جزئیات آتش‌سوزی در انبار خیابان شهید رجایی

داخلی
جزئیات آتش‌سوزی در انبار خیابان شهید رجایی

آتش‌سوزی گسترده در انباری در خیابان شهید رجایی، هرچند مصدوم و جانباخته‌ای نداشت، اما خسارات سنگینی برجای گذاشت.
به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 18:45دقیقه پنجشنبه در انباری در خیابان شهید رجایی واقع در جنوب تهران، در حوالی بیمارستان هفت تیر اتفاق افتاد. شدت آتش‌سوزی به حدی بود که دود و حتی شعله‌های آن از دور پیدا بود و از سویی نزدیک بودن محل حادثه به بیمارستان هفت تیر سبب شد در ساعات اولیه شایعه آتش‌سوزی در این بیمارستان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود. دقایق کوتاهی از وقوع این حادثه می‌گذشت که نخستین گروه از آتش‌نشانان خود را به محل حادثه رساندند و عملیات اطفای حریق آغاز شد. سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت:‌ به‌دنبال وقوع این حادثه آتش‌نشانان 5ایستگاه همراه با خودروی تجهیزات تنفسی، تانکر آب، نردبان هیدرولیکی و سایر تجهیزات لازم در محل حاضر شدند. او درباره محل حادثه گفت: آنجا چند انبار بزرگ کنار یکدیگر قرار دارند و 2 انبار هر کدام به وسعت۵۰۰ متر، دچار حریق شده بود.
همچنین فضای باز مقابل آن نیز به وسعت حدود هزار متر که مقدار زیادی کارتن و لوازم یدکی دوچرخه در آن نگهداری می‌شد، کاملا شعله‌ور بود. در این شرایط آتش‌نشانان با کنترل آتش، از سرایت آن به سایر انبارها جلوگیری کردند، اما محوطه جلوی یکی از انبارها و داخل 2 انبار همچنان شعله‌ور بود. ملکی در ادامه گفت: در یکی از انبارهایی که شعله‌ور بود، انفجار‌های بسیاری رخ داد، چرا که گفته می‌شد در آنجا اسپری و افشانه نگهداری می‌شده است و سقف آنجا نیز تقریبا فرو ریخته بود.
همچنین چند کانتینر در محوطه وجود داشت که یکی از آنها نیز در آتش سوخته بود. با این حال شعله‌زنی در محوطه باز انجام شد و با تلاش همکارانم در نهایت آتش‌سوزی به‌طور کامل خاموش شد. به ‌گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این حادثه خوشبختانه به هیچ‌کس آسیبی نرسید و هیچ مورد مصدوم و فوتی نداشت.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید