• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
یکشنبه 17 تیر 1397
کد مطلب : 22337
+
-

نیم‌فصل اول: امتیاز، نیم‌فصل دوم:بازی‌زیبا

 پرسپولیس با سرمربیگری برانکو توانست برای دو سال پیاپی به قهرمانی لیگ برسد. سرخپوشان اما در شرایطی فصل جدید را آغاز خواهند کرد که از پنجره تابستانی نقل‌و‌انتقالات محروم هستند و به همین دلیل برانکو باید با همین بازیکنانی که در اختیار دارد به استقبال لیگ برود. سرمربی سرخپوشان با این وجود برای نیم‌فصل دوم خیال خودش را راحت کرد و با جذب مهدی ترابی، مهدی شیری و مهدی شریفی و جذب احتمالی سروش رفیعی تیمی پرقدرت را برای نیم‌فصل دوم راهی مسابقات خواهد کرد. اما برانکو به خوبی می‌داند که برای اینکه بتواند از قدرت تیمش برای قهرمانی استفاده کند باید در نیم‌فصل اول در کورس قهرمانی باقی بماند. به همین دلیل برانکو در اردوی کرواسی اعلام کرده است که برای لیگ امسال دو رویکرد متفاوت را در نظر خواهد گرفت.
   برانکو از تراکتور عبرت گرفت
سرمربی سرخپوشان برای آغاز لیگ با توجه به نفراتی که در اختیار دارد به‌دنبال این است تا تیم خود را در کورس نگه دارد. برانکو به همین منظور به دستیاران خود اعلام کرده است که پرسپولیس نباید به سرنوشت تراکتور، دچار شود. تراکتور فصل قبل از پنجره تابستانی محروم بود به همین دلیل در نیم‌فصل اول نتایج خوبی را کسب کرد اما در نیم‌فصل دوم اگرچه توانست بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرد اما هرگز نتوانست ناکامی نیم فصل اول خود را جبران کند و درنهایت در رتبه 10جدول لیگ جا خوش کرد.
   تدبیر ویژه برانکو
برانکو قصد دارد تا در نیم‌فصل اول و با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد فوتبالی اقتصادی به نمایش بگذارد تا بتواند امتیازات لازم را برای در کورس ماندن کسب کند و در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان مد نظر خود سبک بازی سرخپوشان را تغییر دهد و با فوتبالی هجومی برای هت‌تریک در قهرمانی تلاش کند که البته باید دید در‌نهایت برانکو می‌تواند با این سبک برای سومین بار به قهرمانی لیگ برسد یا خیر.

این خبر را به اشتراک بگذارید