• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223346
+
-

منافقین اجساد اعضایشان را مثله می‌کردند

منافقین اجساد اعضایشان را مثله می‌کردند

رسیدگی به پرونده اتهامات اعضای گروهک تروریستی منافقین همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین جلسه رسیدگی، بخش‌های تازه‌ای از جنایات اعضای این گروه برملا و درباره چگونگی قتل و مثله‌کردن جسد برخی از اعضای این گروه به دستور سرکردگان آن توضیح داده شد.
به گزارش همشهری، یازدهمین جلسه محاکمه 104نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق، موسوم به منافقین صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی دهقانی برگزار شد. در این جلسه، ابتدا رئیس دادگاه در سخنانی، خواستار استرداد متهمان شد. در ادامه یکی از وکلای شکات پرونده، ضمن بیان شکایتش گفت:‌ مسعود رجوی بعد از آنکه هم‌رتبه‌های او در سازمان مجاهدین خلق اعدام شدند، از طرف شاه عفو شد و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد. او نفوذی ساواک در سازمان بود. در این جلسه همچنین علی اکرامی، یکی از اعضای جداشده گروهک در جایگاه ایستاد و گفت:‌ در سال ۵۸ به عضویت سازمان درآمدم. در سال ۶۰ پس از اعلام مبارزه مسلحانه گروهک، با گروهک همراهی نکردم و در خفا زندگی کردم اما در سال ۶۵ دوباره جذب شدم و از طریق پاکستان به عراق رفتم و به عضویت شورای مرکزی ردیف ۵۶ اعضای مرکزی درآمدم. او ادامه داد:‌ از سال ۶۶ به عضویت شورای مرکزی سیاست خارجی و ارتباط با عراق درآمدم و یکی از اعضای هماهنگی ارتباط با عراق و بخشی از استخبارات عراق بودم و دیدار با حبوش(رئیس سازمان اطلاعات صدام) و مسعود رجوی را هماهنگ کردم. عضو سابق منافقین در ادامه گفت: در دوران جنگ تحمیلی که عراق ایران را بمباران می‌کرد، منافقین از اعضای خود می‌خواستند که با خانواده خود تماس بگیرند و اطلاعات میزان تخریب‌ها و وحشت مردم را جویا شوند. سازمان از اعضای خود می‌خواست تا با فریب خانواده‌های خود و به بهانه ابراز نگرانی از آنها اطلاعات بگیرند.
در ادامه این جلسه تبراییان، فرد مطلع معرفی شده از سوی شکات در جایگاه قرار گرفت و گفت: این گروهک  جسد یکی از اعضای خود را تکه تکه کردند و سوزاندند و دفن کردند یا شکم دیگر اعضای خود را پاره کردند و داخلش محلول بنزین ریختند و بعد جسد را سوزاندند؛ کاری که جریان تکفیری می‌کند. آنها عضو خودشان را می‌کشند. این جلسه ظهر دیروز به پایان رسید و ادامه رسیدگی به این پرونده به روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت موکول شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید