• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223345
+
-

منشی سارق روزی 30میلیون درآمد داشت

منشی درمانگاهی در غرب تهران که با شگردی عجیب دست به سرقت از آنجا می‌زد، اعتراف کرد که روزانه حدود 30میلیون تومان از درآمد درمانگاه سرقت می‌کرده است.
به گزارش همشهری، از مدتی قبل مسئولان درمانگاهی در غرب تهران متوجه کسری قابل توجهی در درآمد درمانگاه شده بودند، اما بررسی‌های آنها هیچ نتیجه‌ای نداشت و معلوم نبود که منشأ این کسری درآمد از کجاست. در نهایت آنها که مطمئن شده بودند فردی از درآمد درمانگاه سرقت می‌کند، ماجرا را به مأموران کلانتری اطلاع دادند و تحقیقات برای حل این معما آغاز شد. مأموران کلانتری پس از حضور در درمانگاه به تحقیقات گسترده‌ای پرداختند و در نهایت به خانم منشی که از 9سال پیش در آنجا مشغول به‌کار بود، مشکوک شدند. آنها در ادامه به بررسی فیلم‌های ضبط‌شده در دوربین‌های مداربسته پرداختند و آنجا بود که دست سارق رو شد.
مأموران متوجه شدند که منشی درمانگاه یک دستگاه کارتخوان شخصی را مخفیانه داخل کیف خود می‌گذاشت و هنگام پول گرفتن از مراجعین، کارت آنها را با دستگاه خود می‌کشید و مبلغ به‌ حساب شخصی او واریز می‌شد. سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران، با بیان این خبر گفت: با دستگیری این زن، وی تحت بازجویی قرار گرفت و در نهایت اعتراف کرد که در مدتی که دست به سرقت از درمانگاه می‌زده 4میلیارد تومان و روزانه حدود 30میلیون از درآمد درمانگاه سرقت می‌کرده است.
وی ادامه داد: متهم که در درمانگاه دستگیر و دستگاه کارتخوان وی ضبط شده بود، پس از اعتراف به جرم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید