• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223336
+
-

با مردم

چه زمانی اعتبار وام ازدواج جوانان تامین می‌شود؟
حدود یک‌ماه است وارد سایت بانک مرکزی برای ثبت نام وام ازدواج می‌شوم ولی هر بار اعلام می‌کند در حال حاضر توسط بانکی تامین اعتبار نشده است.
خلدونی از تهران

جوی‌های شهر قم از موش‌ها پاکسازی شود
مدتی است که تعداد موش‌ها در جوی‌ها و پیاده‌رو‌های شهر قم زیادشده است. جدا از امکان انتقال آلودگی و بیماری‌های مسری، این وضعیت در شأن شهری مانند قم نیست. بسیاری از دوستداران ائمه و زائران هر روز برای زیارت به اینجامی‌آیند و دیدن این منظره برایشان ناخوشایند است. از شهرداری درخواست داریم تا هر چه زودتر برای این مشکل فکری کنند.
 سیادت از قم

نرخ اوراق وام مسکن زوج‌اولی‌ها کاهش پیدا کند
به تازگی ازدواج کرده‌ایم و برای خرید یک آپارتمان کوچک به همراه همسرم تقاضای وام مسکن کرده‌ایم. برای دریافت این وام باید اوراق خریداری کنیم که مبلغ آن چیزی حدود 108میلیون تومان است، اگر بخواهیم وام جعاله را هم بگیریم مجددا باید 160برگه خریداری کنیم که آن هم حدود 22میلیون تومان می‌شود؛ یعنی برای دریافت یک وام 480میلیون تومانی که حقیقتا مبلغ ناچیزی از قیمت نهایی یک آپارتمان است مجبور به پرداخت 130میلیون تومان هستیم که این اصلا به‌صرفه و منطقی نیست.
 مازیار از تهران

قدردانی
قدردانی از شهرداری کرج برای رفع مشکل بلوار هوشیار

چند بار در همین ستون از مشکل ایجاد ترافیک به واسطه وجود جوی آب غیراستاندارد در ورودی بلوار هوشیار در ابتدای حصارک پایین و حاشیه اتوبان کرج به تهران نوشتیم و از مسئولان شهرداری کرج تقاضا داشتیم نسبت به رفع مشکل اقدام کنند تا به‌واسطه پوشاندن این جوی آب که از وسط خیابان عبور می‌کرد ترافیک رفع شود. اخیرا مسئولان این مشکل را برای همیشه رفع کرده‌اند و روی جوی را پوشانده‌اند و برای همیشه ترافیک این مسیر رفع شده است. از مسئولان شهرداری برای توجه به خواسته مردم تشکر می‌کنیم.
محمدی از مسافران مسیر بلوار هوشیار کرج

 

این خبر را به اشتراک بگذارید