• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 3 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223075
+
-

زینب طهرانی‌مقدم، فرزند شهید:

پدرم همیشه می‌گفت «به کم راضی نشوید»

پدرم همیشه می‌گفت «به کم راضی نشوید»

عملیات وعده صادق موجب خوشحالی بسیاری از مردم از جمله خانواده خود شهید طهرانی‌مقدم شده است. در همین زمینه زینب دختر بزرگ پدر موشکی ایران به نکاتی اشاره می‌کند که در ادامه می‌خوانید:

«بسیار از این اتفاق خوشحال شدم و مثل بقیه فرزندان شهدا این خرسندی را مدیون تدابیر رهبر معظم انقلاب می‌دانم. فکر می‌کنم بعد از زمان حضرت پیامبر اکرم(ص) این نخستین تقابل یهود و مسلمانان بود. درحالی‌که ما فکر می‌کردیم گنبد آهنین خیلی محکم است و خود صهیونیست‌ها هم همین فکر را می‌کردند، ولی‌دیده‌ام وعده خدا حق است که می‌گویداگر با خدا باشیم او هم با ما هست و از این سنت الهی رد نمی‌شود.»

مردم غزه یک شب راحت خوابیدند
زینب طهرانی‌مقدم به شب حمله ایران به اسرائیل اشاره‌کرده و می‌گوید:«دیشب زمانی بود که مردم غزه راحت خوابیدند و هیمنه اسرائیل افول کرد و شکست و سنت الهی را همه دیدند که این سرزمین اشغالی اوهن من بیت‌العنکبوت است. نکته دیگر این عملیات این بود که دولت‌های عربی فهمیدند مصالحه با اسرائیل در واقع قمار روی اسب بازنده است. هرچه می‌گذرد ما بیشتر صحبت‌های پدرم را به یاد می‌آوریم. او می‌گفت خدا مؤمن قوی را دوست دارد آن هم در همه زمینه‌ها، خودش هم حتی در ورزش، رشته‌های سنگین را انتخاب می‌کرد. پدرم می‌گفت دشمن نباید راحت به شما جسارت کند. اکنون احساس می‌کنم آن امت واحده دارد شکل می‌گیرد و ان‌شاءالله ظهور نزدیک خواهد شد.»
این فرزند شهید به نکته جالبی از پدرش اشاره می‌کند و می‌گوید: «پدرم همیشه می‌گفت به کم راضی نشوید و وقتی در سوخت موشک به مشکلی برخورد می‌کرد می‌رفت و مثل یک شاگرد می‌آموخت. همین امید و انگیزه او موجب برکت در کار خودش و شاگردانش شد.»

رونمایی از کتاب شهید طهرانی‌مقدم به نام «مرد ابدی»
او در ادامه درباره انتشار کتابی درخصوص شخصیت شهید طهرانی مقدم اینطور توضیح می‌دهد:«حدود 12سال هست که خانم سپهری دارد کتابی را با عنوان «مرد ابدی» جمع‌آوری می‌کند که نوشتاری چندجلدی است و در همین برنامه اعلام می‌کنم خدا را شکر در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود شاید هم زودتر. خبرگزاری تسنیم و آقای مقدم‌فر هم در انتشار این کتاب خیلی کمک کردند.»
او در پایان یادی هم از تمامی شهدا و به‌ویژه شهدای مسیر پیشرفت موشکی ایران می‌کند و می‌گوید: «وقتی اسم پدرم می‌آید می‌خواهم یادی کنم از شهدایی که این مسیر را هموار کردند؛ شهدایی که گمنام بودند و چه بعد و چه قبل از او شهید شدند یا از دنیا رفتند. همچنین از سردار حاجی‌زاده تشکر می‌کنم که با یارانش این راه را ادامه دادند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید