• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 2 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 222989
+
-

4پرونده روی میز بازپرس جنایی

با تشکیل 4پرونده در دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده‌ها آغاز شد.
به گزارش همشهری، نخستین حادثه صبح جمعه به قاضی امیرحسین علیمردان گزارش شد. ماجرا از این قرار بود که مردی جوان صبح جمعه برای کوهنوردی به ارتفاعات شمال تهران رفته بود اما دچار حادثه دردناکی شد. او هنگام کوهنوردی پایش لیز خورد، ناگهان تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد. جسد وی کشف شد و به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت تا به‌زودی خانواده‌اش شناسایی و جسد تحویل‌شان داده شود.
دومین حادثه عصر جمعه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی دوم هم مردی جوان بود که در تهرانسر هنگام حفاری گودال به داخل آن سقوط کرده و جانش را از دست داده بود. او کارگری جوان بود که در حال کار در یک پروژه ساختمانی بود‌، اما تعادلش را از دست داد و به داخل گودال افتاد. ظاهرا عمق گودال زیاد بود که جسد توسط آتش‌نشانان پایتخت بیرون کشیده شد و به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.
سومین حادثه مرگبار صبح دیروز اول اردیبهشت‌ به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی سوم هم مرد بود و 72سال سن داشت. او از تراس طبقه سوم خانه‌اش به پایین سقوط کرده و جان باخته بود. خانه وی در محدوده ونک بوده و تحقیقات برای رازگشایی از سقوط مرموز وی توسط تیم جنایی آغاز شده است.
اما چهارمین حادثه نیز مربوط به مرگ مردی سابقه‌دار بود. او به‌دلیل سوابق زیادی که در زمینه مواد ‌مخدر داشت، مدتی قبل از زندان آزاد شده بود و با پابند الکترونیکی کنترل می‌شد. جسد مرد میانسال درحالی‌که پابند الکترونیکی داشت در خانه‌اش در محدوده بهارستان کشف شد. علت اصلی مرگ به درستی مشخص نیست و به همین دلیل بازپرس جنایی دستور داد تا برای مشخص ‌شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید