• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 2 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 222987
+
-

پایان زورگیری‌‌های سریالی در آرایشگاه‌های زنانه

دادسرا
پایان زورگیری‌‌های سریالی در آرایشگاه‌های زنانه

2مرد نقابدار با ورود به آرایشگاه‌های زنانه با چاقو زنان را تهدید و طلاو جواهراتشان را سرقت می‌کردند.
به گزارش همشهری، چند روز قبل، صاحب آرایشگاهی زنانه در آذربایجان شرقی با پلیس تماس گرفت و از سرقت مسلحانه‌ در آنجا خبر داد. این زن درباره آنچه اتفاق افتاده بود به مأموران گفت: زمانی که این حادثه اتفاق افتاد، من و همکارم و چند نفر از مشتریان در آرایشگاه بودیم. ما مشغول کارمان بودیم که ناگهان در باز شد و 2مرد که چهره‌هایشان را پوشانده بودند، وارد شدند. آنها که چاقو در دست داشتند، تهدید کردند  و من و همکارم را کتک زدند و به زور طلا و جواهرات ما و مشتریان را سرقت و فرار کردند.
آنطور که مالباختگان می‌گفتند، در این سرقت جواهراتی به ارزش 300میلیون تومان سرقت شده بود.
سارقان در شرایطی فرار کرده بودند که هنگام خروج نقاب یکی از آنها کنار رفته و متصدی آرایشگاه توانسته بود بخشی از چهره یکی از آنها را ببیند. اطلاعاتی که او در مورد این سارق در اختیار پلیس قرار داد به نخستین سرنخ پلیس تبدیل شد. همین سرنخ کافی بود تا افسران پلیس آگاهی یکی از متهمان را شناسایی کنند. آنها در ادامه وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقداری جواهرات مسروقه کشف کردند. با وجود کشف جواهرات سرقت‌شده از آرایشگاه زنانه باز هم متهم دست داشتن در این سرقت را انکار ‌کرد. با وجود این، بازجویی‌ها از وی ادامه پیدا کرد تا اینکه وی سرانجام ضمن اعتراف به سرقت، همدست خودش را نیز به پلیس معرفی کرد. به این ترتیب دومین متهم نیز دستگیر شد.
تحقیق از دستگیرشدگان نشان داد که همسر متهم ردیف اول نیز همدست آنهاست. این نخستین مرتبه‌ای نبود که آنها از آرایشگاه‌های زنانه سرقت می‌کردند. شگرد اعضای این باند به این شکل بود که ابتدا زن جوان به بهانه آرایش به آرایشگاه‌ها می‌رفت و به بررسی وضعیت آنها می‌پرداخت. اگر در آنجا مشتریانی با طلا و جواهر حضور داشتند و امکان سرقت از آنجا وجود داشت، 2سارق با نقاب وارد می‌شدند و با تهدید چاقو و قمه نقشه سرقت را عملی می‌کردند. سرهنگ محمدتقی سلطانی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی، با اعلام جزئیات این سرقت گفت: ارزش جواهرات مسروقه از آخرین آرایشگاه زنانه حدود 300میلیون تومان برآورد می‌شود. او ادامه داد: هم‌اکنون 3متهم با قرار قانونی در بازداشت به‌ سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید