• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 27 فروردین 1403
کد مطلب : 222409
+
-

سرقت مسلحانه از سوپرمارکت و دستگیری سارق

سرقت مسلحانه از سوپرمارکت و دستگیری سارق

سارق مسلح که با کلت کمری وارد سوپرمارکتی شده و با تهدید دست به سرقتی مسلحانه زده بود، ساعتی بعد توسط پلیس دستگیر شد. به گزارش همشهری، این سرقت مسلحانه در سوپرمارکتی واقع در خیابان ایثارگران شمالی تهران اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مرد جوانی وارد این مغازه شده و بدون هیچ مقدمه‌ای برای فروشنده اسلحه کشیده و او را تهدید کرده بود. او که سلاح کمری‌اش را به‌سوی مغازه‌دار نشانه گرفته بود تهدید کرد که باید هرچه پول در صندوق مغازه وجود دارد به او داده شود. او لحظاتی بعد در حالی که همه پول‌ها را سرقت کرده بود از سوپرمارکت خارج شد و سوار بر خودرواش از آنجا گریخت.
دقایق کوتاهی از این سرقت گذشته بود که مأموران کلانتری 163ولنجک خود را به محل حادثه رساندند. صاحب مغازه مشخصات سارق مسلح را در اختیار آنها قرار داد و گفت او مردی35ساله بود که هرچه پول در دخل مغازه وجود داشت را با تهدید سرقت کرد و گریخت. مأموران در ادامه به بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته محل وقوع سرقت پرداختند و از این طریق موفق شدند مشخصات ظاهری سارق مسلح را به‌دست آورند. در شرایطی که مدت زیادی از این سرقت مسلحانه نگذشته بود، مشخصات سارق مسلح در اختیار واحدهای گشتی پلیس قرار گرفت و تلاش‌ها برای دستگیری او آغاز شد. از آنجا که این فرد مسلح بود مأموران باید احتیاط زیادی به خرج می‌دادند تا از وقوع هرگونه حادثه تلخی جلوگیری کنند. درحالی‌که طرح مهار در حال اجرا بود ساعتی بعد مأموران یکی از واحدهای گشتی موفق شدند سارق مسلح را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم تحت تعقیب را دستگیر کنند. مأموران در جریان بازرسی خودروی متهم ۲ قبضه سلاح گرم، 3 خشاب و 3 تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.
سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام جزئیات این پرونده گفت:‌ متهم در بازجویی‌های مقدماتی به سرقت مسلحانه از سوپرمارکت با استفاده از سلاح گرم اعتراف کرد و به‌دنبال آن برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید