• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
دو شنبه 20 فروردین 1403
کد مطلب : 221993
+
-

بازدید ۳ میلیون نفر از اماکن گردشگری تهران در نوروز

بازدید ۳ میلیون نفر از اماکن گردشگری تهران در نوروز

سیداحمد علوی*

مقارن‌شدن عید نوروز امسال با‌ ماه مبارک رمضان، کار را برای مدیریت شهری سخت‌تر کرده بود. حدود ۳میلیون نفر از اماکن فرهنگی گردشگری و برنامه‌های مدیریت شهری در این ۱۵روز استقبال کردند. عمده این بازدیدها از مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بود و ۵۰۰هزار نفر نیز از برج میلاد بازدید داشتند و عده‌ای هم از خانه‌موزه‌ها بازدید کردند که این بدین معنی است که اگر خانه موزه‌هایی دارای امکانات در اختیار مردم قرار بگیرد، حتما مردم از آن استقبال خواهند کرد.
بخش دیگری از بازدید‌ها نیز مربوط به بازدید از برنامه‌های میدان ولیعصر (عج) و بلوار کشاورز است که سازمان زیباسازی با همکاری موکب‌داران این برنامه‌ها ازجمله برنامه خوب «افطارخونه» را برگزار کرد. در اجرای برنامه‌های فرهنگی، گردشگری و تفریحی در سال‌جاری از ظرفیت سمن‌ها، NGOها و گروه‌های جهادی نیز  استفاده شد.
اگر برای مردم برنامه داشته باشیم، مردم قطعا از این برنامه‌ها استقبال خواهند کرد؛ از تعلل ۲سال و نیمه در ارسال لایحه گردشگری به شورای اسلامی شهر تهران توسط مدیریت شهری گلایه دارم.
گروه تروریستی جیش‌الظلم اعلام کرد که هدف آنها از این اقدام، ناامن‌سازی‌ آن بندر به‌عنوان مقصد گردشگری است که تبعات سیاسی و اقتصادی و انسانی بالایی داشت. به کوری چشم همه دشمنان، سواحل مکران به مقصد اقتصادی، تجاری و گردشگری تبدیل خواهد شد.

*رئیس کمیته گردشگری شورای شهر

این خبر را به اشتراک بگذارید