• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 16 فروردین 1403
کد مطلب : 221645
+
-

محیط‌زیست پشتوانه اصلی جهش تولید در کشور است

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: چندین قدم جهشی باید با همت مضاعف به سمت افزایش تولید در کشور برداریم و در این زمینه سازمان حفاظت محیط‌زیست پشتوانه اصلی جهش تولید در کشور است. علی سلاجقه افزود: جهش تولید رمز پیشرفت کشور است و باید توجه داشته باشیم که جهش به معنای پایداری در روند تولید نیست، بلکه باید با همت مضاعف چندین قدم جهشی به سمت افزایش تولید در کشور برداشته باشیم و در این زمینه سازمان حفاظت محیط‌زیست پشتوانه اصلی جهش تولید در کشور است.
وی گفت: این دولت از ابتدای ‌کار، بیش از ۲هزارخانه محیط‌زیست راه‌اندازی کرده است. امسال با توجه به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری، کیفی‌سازی خانه‌های محیط‌زیست را مدنظر داریم که در حال انجام است.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست اضافه کرد: همچنین خانه‌های فن‌آور با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و مجموعه محیط‌زیست ارتباط خوبی دارند. در این حوزه پیشتاز هستیم و سعی می‌کنیم شعار سال را به نحو مطلوب محقق کنیم. به گزارش روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، سلاجقه در پایان با اشاره به جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه مظلوم ادامه داد: آنچه امروز در غزه مقتدر می‌گذرد، بزرگ‌ترین تجلی مقاومت است و اتفاقات روزهای اخیر نیز نشان می‌دهد که دشمن در مرحله خودکشی قرار گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید