• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 14 تیر 1397
کد مطلب : 22134
+
-

کافه مجلس


درخواست رفع محدودیت از سفرهای مولوی عبدالحمید
21نفر از نمایندگان خواستار رفع اعمال محدودیت در سفرهای مولوی عبدالحمید آن هم در شرایط خاص امروز کشور شدند. محمود صادقی نماینده تهران به اتفاق 20نفر از نمایندگان در تذکری کتبی که در پایان نشست دیروز مجلس قرائت شد از وزرای اطلاعات و کشور در خواست کردند در شرایطی که کشور در برابر تهدیدات بیگانگان نیاز به تقویت و همبستگی ملی دارد بگویند علت ایجاد محدودیت در تردد و مسافرت‌های آقای مولوی عبدالحمید چیست.


درخواست احضار سفیر فرانسه
محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی در جلسه علنی دیروز مجلس دراخطاری خطاب به رئیس جلسه گفت: ما درحالی‌که مذاکرات را برای ماندن یا نماندن در برجام با کشورهای اروپایی پیگیری می‌کنیم، شاهد گردهمایی منافقین در کشور فرانسه هستیم که براساس هیچ‌کدام از قوانین بین‌المللی قابل‌قبول نیست. به‌دنبال تذکر او علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت گفت: این تذکر بجایی است و ما حداقل از وزارت خارجه انتظار داریم که سفیر فرانسه را احضار کند، این برای چندین بار است که فرانسه این کار را انجام می‌دهد.


نامه مشترک مجلس به رؤسای 2قوه
21نفر از نمایندگان دیروز در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور و آیت‌الله صادق آملی لاریجانی روسای قوه مجریه و قضاییه خواهان ارائه بسته حمایتی ویژه طبقات محروم، واگذاری طرح‌های نیمه تمام به مردم و ساماندهی نظام بانکی و ایجاد جاذبه برای سرمایه‌گذاری مردم در بانک‌ها شدند. همچنین مجلس در این نامه اعلام آمادگی کرده که برای برون‌رفت از شرایط کنونی و همچنین انجام ماموریت‌های فوق‌الذکر در صورت نیاز به اخذ مجوز در قالب طرح یا لایحه اقدام کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید