• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 9 اسفند 1402
کد مطلب : 219504
+
-

پرسپولیس منهای یک

سرخپوشان امروز در فولادشهر میهمان ذوب‌آهن هستند و بدون گلر شماره‌یک خودشان کار سختی در پیش دارند

پرسپولیس منهای یک

 تیم پرسپولیس امشب در آخرین بازی هفته هجدهم لیگ برتر روبه‌روی ذوب‌آهن اصفهان قرار می‌گیرد. در این بازی که از ساعت17:15 در ورزشگاه فولادشهر آغاز می‌شود، سرخپوشان کار سختی برای عبور از سد شاگردان محمد ربیعی دارند. سفیدوسبزپوشان اصفهان با محمد ربیعی یکی از تیم‌های خوب و قدرتمند نیم‌فصل اول بودند اما در شروع نیم‌فصل دوم ماجراهای ربیعی با فولاد و تلاش او برای جدایی از ذوب‌آهن کمی فولادشهری‌ها را به حاشیه برد.
ذوب‌آهن در نخستین هفته دور برگشت در زمین خودش مغلوب ملوان شد و در دومین هفته هم بازی این تیم با سپاهان به تعویق افتاد تا ذوبی‌ها از تساوی بدون گل هفته پانزدهم تا امروز دیگر هیچ امتیازی در لیگ نگرفته باشند. در آن سوی میدان اما پرسپولیس با وضعیت متفاوتی به میدان می‌آید. قرمزپوشان هم مانند ذوب‌آهن در نخستین بازی دور برگشت شکست خوردند اما در بازی بعدی با یک برد باارزش مقابل تراکتور به جدول برگشتند.
حالا اوسمار ویرا هم به‌خاطر بردن تراکتور و هم به‌دلیل شکل بازی تیمش امیدواری‌های زیادی را برای هواداران پرسپولیس ایجاد کرده است. سرخپوشان در بازی رفت با یک گل‌به‌خودی عجیب از سروش رفیعی و یک گل مشکوک به آفساید از گولسیانی در نهایت به تساوی یک - یک مقابل ذوب‌آهن رسیدند اما امشب امیدوارند که در زمین حریف نتیجه بهتری کسب کنند و از صدر جدول دورتر نشوند. تنها نگرانی ویرا و تیمش در بازی امشب غیبت علیرضا بیرانوند است که با کارت زرد خبرساز و پرحاشیه بازی قبلی چهار اخطاره شد و بازی امروز را از دست داد. به‌جای گلر شماره‌یک تیم ملی در بازی امروز امیررضا رفیعی از دروازه سرخپوشان محافظت می‌کند که از امیدهای پرسپولیس آمده و تا‌کنون حتی یک بازی هم در رده بزرگسالان انجام نداده است.
امروز علاوه بر مصاف ذوب‌آهن و پرسپولیس و قبل از آغاز این مسابقه، 4بازی دیگر هم در شهرهای مختلف انجام خواهد شد. از ساعت14:30 در تبریز تیم استقلال خوزستان به میهمانی تراکتور می‌رود. استقلال با خریدهای خوبش در نیم‌فصل دوم جان تازه‌ای گرفته و تراکتور بعد از یک بازی معوقه و یک شکست 2 بر صفر به‌دنبال کسب نخستین امتیازات دور برگشت است. از ساعت 15 نیز 3بازی به‌طور همزمان آغاز می‌شود که در قزوین تیم شمس‌آذر از مس رفسنجان میزبانی می‌کند. از مصاف سعید دقیقی با محرم نویدکیا قطعا توقع یک بازی زیبا و تماشاگرپسند می‌رود. تیم هوادار به زمین آلومینیوم اراک می‌رود و نفت آبادان هم در تهران به مصاف پیکان خواهد رفت. بازی پیکان و صنعت‌نفت یکی از بازی‌های 6امتیازی انتهای جدول محسوب می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید