• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 9 اسفند 1402
کد مطلب : 219503
+
-

حمله رئیس آسیا به تاریخ

الهلال فقط 3پیروزی دیگر تا 27برد پیاپی فاصله دارد

حمله رئیس آسیا به تاریخ

هر وقت صحبت از لیگ عربستان می‌شود، همه یاد کریستیانو رونالدو یا کریم بنزما می‌افتند و کمتر از الهلال حرف می‌زنند؛ مگر از بازی رفت و برگشت با سپاهان که هر دو بازی را این تیم پس از 10نفره شدن نماینده ایران، 3بر یک برد. حالا زعیم آسیا (رئیس آسیا، لقب این باشگاه) در آستانه یک رکورد تاریخی است. با پیروزی الهلال مقابل الاتفاق، تعداد پیروزی‌های متوالی تیم ژسوس به عدد۲۴ رسید و رکورد بایرن و رئال‌مادرید شکسته شد و الهلالی‌ها ‌تنها ۳پیروزی تا رکورد بیشترین برد متوالی در تاریخ فوتبال فاصله دارند. نیوسینتس از ولز سال2016با کسب 27پیروزی پیاپی رکوردی جاودانه در تاریخ فوتبال ثبت کرد. آژاکس آمستردام یک‌بار سال1972با کسب 26برد و یک‌بار سال 1955با ثبت 25برد پشت‌هم رده‌های دوم و سوم جدول این رکورد را در اختیار دارد. الهلال درصورت پیروزی در 3مسابقه بعدی به رکورد باشگاه ولزی می‌رسد و جاودانه می‌شود. بازی بعدی این تیم با الاتحاد پرستاره اما ناکام است. مدافع عنوان قهرمانی با بازگشت بنزما اوضاع بهتری پیدا کرده اما بعید است مقابل الهلال دوام بیاورد.
    ژسوس با 24پیروزی متوالی به طولانی‌ترین برد پیاپی در تاریخ لیگ سعودی دست یافت. عملکرد ژرژ ژسوس پرتغالی با الهلال در این فصل: بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ، شکست همه رقبای اصلی در دور رفت، بهترین پیروزی تاریخ لیگ، بیشترین برد پیاپی در تاریخ لیگ، بدون شکست در تمام دیدارهای رسمی، حضور در نیمه‌نهایی جام پادشاهی، حضور در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان و ۳۲بازی متوالی بدون باخت.
    میتروویچ، مهاجم گلزن صربستانی الهلال برای بازی جمعه‌شب مقابل الاتحاد محروم است. زننده گل سوم به سپاهان، در این بازی سرانجام یک مسابقه بدون گل زده را سپری کرد. میتروویچ با گلی که در بازی قبلی به ثمر رساند در 11بازی متوالی گل زد و با رکورد وزلی لوپز برزیلی مهاجم سابق تیم برابری کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید