• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 9 اسفند 1402
کد مطلب : 219497
+
-

خبر کوتاه

کوچ اجباری سمبل وفاداری
سرانجام روز جدایی مارکو رویس هم فرا رسید و کاپیتان می‌تواند در تابستان پیش‌رو به‌عنوان بازیکن آزاد دورتموند را پس از ۱۲سال ترک کند. گلادباخ و تیم‌های MLS  به کاپیتان زنبورها علاقه دارند. رویس تنها ستاره دورتموند بود که توسط بایرن‌مونیخ اغوا نشد. زمانی رئال‌مادرید به جذب رویس علاقه داشت اما مصدومیت‌های زیاد، این بازیکن را از این انتقال دور نگه داشت.

زندگی دوباره برای اورتون
پس از برگزاری جلسه هیأت داوری کمیته مستقل استیناف انگلیس، کسر امتیاز اورتون به‌دلیل نقض قوانین سودآوری و پایداری لیگ برتر، از ۱۰ به ۶ کاهش یافت. به این ترتیب، اورتون با ۲۵امتیاز و ۲پله صعود، در رده ۱۵ جدول قرار گرفت و بالاتر از برنتفورد، ناتینگهام‌ فارست و لوتون تاون، حاشیه امن ۵امتیازی با منطقه سقوط دارد. آنها این هفته دقیقه95 از برایتون گل مساوی را خوردند تا روند بازی‌های بدون بردشان به 9مسابقه افزایش یابد. این بخشش حیات دوباره‌ای برای اورتون بود.

توپ را زد زیر بغل
پائولو دیبالا در برد سخت 3بر 2 مقابل تورینو هت‌تریک کرد و توپ مسابقه را به یادگار برد. بازیکن آرژانتینی از زمانی که به جالوروسی پیوسته در 63بازی توانسته 30گل و 14پاس‌گل برای این تیم به ثبت برساند. او در این فصل 25بازی انجام داد و 12گل و 6پاس‌گل دارد.

دنی دیگر اسطوره نیست
پس از اعلام حکم نهایی دادگاه و محکومیت دنی آلوز به چهارونیم سال حبس به اتهام آزار جنسی، باشگاه بارسلونا نام او را از لیست اسطوره‌های این تیم حذف کرد. ستاره برزیلی بیش از ۴۰۰بار برای بارسلونا به میدان رفت و با ثبت ۲۲گل و ۱۰۵پاس‌گل، یکی از بهترین دفاع راست‌های تاریخ باشگاه بود و بیشترین پاس‌گل را به لیونل مسی داد.

بازگشت با قلب بیمار
سرخیو آگوئرو که به‌خاطر مشکل قلبی توسط پزشکان از فوتبال حرفه‌ای ممنوع و محروم شده بود، به‌تازگی توانسته مجوز بازگشت به فوتبال را دریافت کند. او قصد دارد در طول این هفته در تمرینات ایندیپندنته شرکت کند. سرمربی این تیم کارلوس ته‌وس، همبازی سابق آگوئرو در تیم ملی آرژانتین است. شاید دوست و مدافع لیونل مسی بتواند به کمک ته‌وس بار دیگر لذت فوتبال را تجربه کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید