• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 30 بهمن 1402
کد مطلب : 218775
+
-

اخباری بهترین بازیکن هفته

تیم گل‌گهر با 4نفر بیشترین بازیکن را در تیم منتخب هفته دارد و استقلال هم با 3بازیکن در رتبه دوم قرار دارد

اخباری بهترین بازیکن هفته

 در آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال و پس از برگزاری هفته شانزدهم این رقابت‌ها، گل‌گهر و استقلال موفق‌ترین تیم‌ها بودند و اغلب بازیکنان منتخب هفته از این دو تیم انتخاب شده‌اند. البته آلومینیوم هم با بردن پرسپولیس نتیجه باارزشی به دست آورد اما به لحاظ نفر به نفر از این تیم فقط یک بازیکن به تیم منتخب سایت متریکا رسیده است. در هفته‌ای که جدال سپاهان و تراکتور به تعویق افتاد و پرونده رقابت‌ها فقط با 7بازی بسته شد، سایت متریکا 4بازیکن از گل‌گهر، 3بازیکن از استقلال، 2بازیکن از ملوان و 2بازیکن هم از پیکان و آلومینیوم را در تیم منتخب هفته قرار داد.

   ستاره‌های مرد یونانی
گل‌گهر با هدایت اوزونیدیس، سرمربی یونانی‌اش نیم‌فصل دوم را هم مانند نیم‌فصل اول با پیروزی آغاز کرد. گل‌گهر که در نخستین روز لیگ فولاد را 3 بر صفر برده بود در بازی برگشت هم یک بر صفر پیروز شد. در این بازی چهره‌های موفق گل‌گهر محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح و سعید سحرخیزان بودند. اخباری با چند سیو عالی و نمره8.15 کلین‌شیت کرد و علاوه بر اینکه برد سیرجانی‌ها را حفظ کرد عنوان بهترین دروازه‌بان هفته را هم به‌دست آورد. او تنها بازیکن این هفته بود که نمره بالاتر از 8گرفت و طبعا برترین بازیکن هفته هم خود اوست. سعید سحرخیزان، زننده تک‌گل گل‌گهر و زاهدی و زنده‌روح هم دیگر ستاره‌های تیم سیرجانی بودند. در واقع گل‌گهر در هر 4خط زمین نمایندگانی در تیم منتخب داشت.

   سربازان فداکار جواد
استقلال هر چقدر در بیرون زمین مشکل و درگیری دارد، درون زمین با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و به‌خصوص در خانه خودش امتیازات کامل را درو می‌کند. تیم جواد این بار نفت آبادان را برد و 3آبی‌پوش بعد از این بازی در تیم منتخب هفته جای گرفتند. مهدی مهدی‌پور، زننده تک‌گل بازی نمره7.71 گرفت، صالح حردانی با نمره7.78 برترین بازیکن زمین شد و ابوالفضل جلالی هم با نمره7.46 در سمت چپ خط دفاعی تیم منتخب قرار گرفت. استقلال با تکیه بر درخشش این 3نفر در مقابل تیم نسبتا بی‌آزار صنعت‌نفت که هیچ شوت داخل چارچوبی نداشت پیروز شد و جایگاهش را در صدر جدول محکم‌تر کرد.

   شگفتی ادامه دارد
ملوان دست‌بردار نیست و همچنان به‌عنوان تیم شگفتی‌ساز این فصل در رتبه‌هایی بالاتر از پیش‌بینی‌ها جای گرفته است. تیم مهدی تارتار در شروع نیم‌فصل دوم ذوب‌آهن را در فولادشهر شکست داد و به یک برد بسیار باارزش رسید. رضا جعفری تک‌گل ملوان را زد تا مثل خیلی از روزها بهترین بازیکن تیمش باشد. جعفری با درخشش خیره‌کننده‌اش در این فصل یکی از 5بازیکن برتر لیگ از نگاه متریکا است. او به همراه پوریا پورعلی نمایندگان ملوان در تیم منتخب این هفته بودند.

   فلاح هست، سامان نیست
درحالی‌که از سامان فلاح هیچ اثری در ترکیب گل‌گهر نبود، یک فلاح دیگر که در تیم پیکان بازی می‌کند با کسب امتیاز خوب مقابل نساجی در تیم منتخب هفته قرار گرفت. محمدحسین فلاح با امتیاز7.57 یکی از 2مدافع میانی تیم منتخب هفته شد. او تنها بازیکن این هفته است که تیمش پیروز نشده اما در جمع منتخب‌های هفته قرار دارد. از تیم آلومینیوم هم رضا جبیره با کسب نمره7.45 خودش را به تیم منتخب هفته رسانده است. آلومینیوم با گل زیبای امیر نوری پیروز شد اما نوری که فقط 33دقیقه بازی کرده بود به امتیاز لازم برای حضور در تیم منتخب نرسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید