• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 30 بهمن 1402
کد مطلب : 218774
+
-

دربی بدون سرمربی؟

باشگاه فولاد برای نیمکتش محمد ربیعی و یحیی گل‌محمدی را مدنظر دارد اما در راه جذب هر کدام از اینها مشکلاتی وجود دارد

فولاد خوزستان بعد از قطع همکاری با مارتینس اسپانیایی، حالا درصدد انتخاب سرمربی جدید است. مدیران این باشگاه از سوی هواداران به‌شدت تحت فشار قرار دارند و این در حالی است که فولاد بعد از قطع همکاری با مارتینس، در نخستین بازی مقابل گل‌گهر شکست خورد که هدایت تیم را احمد آل‌نعمه بر عهده داشت. فولاد روز پنجشنبه در دربی خوزستان میهمان صنعت‌نفت است و مدیران باشگاه هم در تلاش برای انتخاب سرمربی جدید هستند تا این تیم برای تقابل با صنعت‌نفت، شرایطی مشابه با بازی قبلی نداشته باشد. با این حال، هنوز نتیجه قطعی در این زمینه حاصل نشده و مدیران فولاد مذاکره با چند گزینه مورد نظرشان را ادامه می‌دهند.

   ذوب‌آهن مخالف جدایی ربیعی
یکی از گزینه‌های جدی فولاد، محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن است. ربیعی فصل گذشته نتایج خوبی در مس رفسنجان گرفت و برای فصل جدید به اصفهان آمد تا هدایت ذوب‌آهن را بر عهده بگیرد. او در این تیم هم عملکرد خوبی داشته و حالا با پیشنهاد فولاد مواجه شده است. این پیشنهاد از هفته گذشته به‌دست ربیعی رسید و مبلغ آن در حدی بود که سرمربی ذوب‌آهن را به فکر جدایی از این تیم انداخت. ربیعی در دوران مربیگری‌اش، از لحاظ مالی هرگز با چنین پیشنهادی مواجه نشده و همین پیشنهاد وسوسه‌انگیز و پتانسیل باشگاه فولاد از لحاظ امکانات، باعث شده ربیعی تمایل به حضور در این تیم داشته باشد.
در حال حاضر مهم‌ترین چالش باشگاه فولاد، مخالفت کارخانه ذوب‌آهن با جدایی ربیعی است. کوهی، مدیرعامل کارخانه، جدی‌ترین مخالف جدایی سرمربی ذوبی‌ها‌ست. او به ربیعی گفته که طبق صحبت‌های قبلی، انتظار دارد طرفین برای عقد قرارداد 3ساله با یکدیگر به توافق برسند. این در حالی است که مدیران کارخانه فولاد هم در حال رایزنی هستند تا شاید نظر کارخانه ذوب‌آهن را در مورد جدایی ربیعی تغییر بدهند. این اتفاق اما هنوز رخ نداده و مسئله نگران‌کننده برای فولاد این است که آنها در حال از‌دست‌دادن زمان هستند.

   یحیی پاسخ مثبت می‌دهد؟
یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه فولاد، یحیی گل‌محمدی است. هواداران این تیم هم بعد از شکست مقابل گل‌گهر خواهان حضور این مربی در تیمشان شدند ولی یحیی هنوز پاسخ قطعی به این پیشنهاد نداده است. گل‌محمدی در نیم‌فصل اول، دوران پرفشاری را در پرسپولیس پشت سر گذاشته بود و حتی بعد از جدایی از این تیم به نزدیکانش گفته بود که قصد استراحت دارد ولی فولاد به‌صورت همزمان با مدیر برنامه‌های گل‌محمدی هم در تماس است تا شاید بتواند رضایت گل‌محمدی را برای حضور در اهواز جلب کند. گل‌محمدی و ربیعی 2گزینه چالش‌برانگیز برای فولاد هستند؛ چراکه هنوز حضور هیچ‌کدام از آنها در این تیم قطعی نشده و فولادی‌ها هم نمی‌خواهند زمان را از دست بدهند. اگر شرایط برای حضور این دو مربی در فولاد فراهم نشود، آنها مجبورند سراغ گزینه‌های دیگر بروند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید