• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 29 بهمن 1402
کد مطلب : 218664
+
-

غریبه‌ای کنار جسد

معمای جنایی
غریبه‌ای کنار جسد

زن و شوهر جوان حدود یک سال از ازدواج‌شان می‌گذشت. آنها در این مدت از زندگی‌شان راضی بودند و روزبه‌روز بیشتر به یکدیگر علاقه‌مند می‌شدند. آنها نقشه‌های تازه‌ای برای زندگی‌شان کشیده بودند و رؤیاهای‌شان پایانی نداشت.
این زوج خوشبخت تصمیم گرفتند آخر هفته را به سفری دو روزه بروند. آنها منطقه‌ای جنگلی را برای سفر انتخاب کردند.
مدتی بود که آمپر بنزین خودروی آنها خراب شده بود. مرد جوان گمان می‌کرد بنزینی که در باک است برای این سفر کافی باشد اما درحالی‌که آنها در میانه راه بودند خودروی‌شان در منطقه‌ای خلوت به‌دلیل تمام شدن بنزین خاموش شد.
این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که گوشی‌های موبایل آنها هم شارژ نداشت. زوج جوان در مخمصه بدی گرفتار شده بودند و نمی‌دانستند باید چه کار کنند. از طرفی آنجا نیز جاده‌ای دورافتاده و خلوت بود و هیچ‌کس از آن حوالی عبور نمی‌کرد. در این شرایط مرد جوان تصمیم گرفت با پای پیاده خودش را به یک پمپ بنزین برساند. او پس از اینکه مطمئن شد کسی در آن اطراف نیست شیشه‌های خودرو را بالا داد، درها را قفل کرد و از همسرش جدا شد تا به پمپ‌بنزین برود.
حدود یک ساعت طول کشید تا او توانست بنزین تهیه کرده و دوباره به آنجا برگردد. وقتی او نزدیک ماشین شد همسرش را دید که روی صندلی افتاده بود. با اینکه درهای ماشین قفل بود اما او غریبه‌ای را نیز در ماشین کنار همسرش دید. مضطرب شد. گمان می‌کرد همسرش خوابیده است اما وقتی با عجله درماشین را باز کرد فهمید همسرش بدون اینکه آثار ضرب و جرحی داشته باشد جانش را از دست داده است.
اما این غریبه چه‌کسی بود و چطور توانسته بود بدون اینکه شیشه را بشکند یا به قفل‌های خودرو آسیبی وارد کند داخل خودرو شود.

پاسخ‌هایتان را از طریق پیامک به شماره    300099901     ارسال کنید. به 3نفر از افرادی که پاسخ درست را ارسال کرده باشند به قید قرعه   کارت هدیه 500هزارتومانی  اهدا می‌شود.

پاسخ معمای شماره 13
در معمای جنایی شماره قبل اشاره شد که کارآگاهان در محل کشف جسدیک دستگاه ضبط صدا کشف کردند و وقتی دکمه پخش دستگاه را فشار دادند شروع به پخش صدا کرد. صدایی بریده بریده شنیده می‌شد که می‌گفت:‌از زندگی‌ام راضی نبودم و به زندگی‌ام پایان دادم. حلالم کنید. بعد از آن هم صدای شلیک گلوله شنیده و در نهایت صدا قطع شد.
پخش این صدا و شنیده شدن صدای گلوله در آن در حالی بود که اگر متوفی خودش صدا را ضبط کرده باشد دیگر نمی‌توانسته که نوار را به عقب برگرداند و هنگام پخش از ابتدا پخش شود. این موضوع نشان می‌داد که این حادثه خودکشی نیست و یک جنایت مرموز اتفاق افتاده است.

برندگان
09122587***
09124108***
09109283***
برنده کارت هدیه  500هزار تومانی شدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید