• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 23 بهمن 1402
کد مطلب : 218093
+
-

شمارشهدای حادثه تروریستی کرمان به 96 نفر رسید

رویداد
شمارشهدای حادثه تروریستی کرمان به 96 نفر رسید

به‌دنبال شهادت یکی دیگراز مأموران انتظامی که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح شده بود، آمار شهدای این حادثه به 96 نفر رسید. به گزارش همشهری، 13دی‌ماه امسال و به‌دنبال وقوع 2انفجار تروریستی در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان، 95نفر از هموطنان‌مان به شهادت رسیدند و عده زیادی نیز مجروح شدند. علاوه بر مردم عادی، تعدادی از مأموران پلیس نیز در حادثه به شهادت رسیده یا مجروح شدند که از همان زمان تلاش برای مداوای مجروحان در بیمارستان آغاز شد تا اینکه 21بهمن‌ماه، یکی دیگر از مأموران انتظامی که در این حادثه مجروح شده بود به خیل شهدا پیوست ؛  به این ترتیب آمار شهدای این حادثه تروریستی به 96نفر افزایش یافت.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به شهادت سرهنگ علی محمدی در صبح شنبه گذشته گفت: سرهنگ محمدی پس از چندین هفته بستری بودن در بیمارستان، به خیل شهدا پیوست.
سردار ناصر فرشید ادامه داد: این شهید بزرگوار یکی از مأموران جان برکف یگان امداد مجموعه انتظامی استان کرمان و ازجمله افراد مصدوم شده در جریان حادثه تروریستی گلزار شهدا بود که پدر 3 دختر و یک پسر بود.
به‌گفته وی، در جریان انفجارهای تروریستی کرمان، در ابتدا 3 نفر از نیروهای انتظامی استان کرمان به نام‌های سرهنگ دوم مهدی علوی، ستوان یکم رضا مداح و ستوان یکم محمدپورشیخ‌علی به شهادت رسیدند. پس از چند روز سرهنگ‌ محمدعلی ضیاءالدینی که به‌دلیل اصابت ترکش مجروح و درآی سی یو بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری شده بود به شهادت رسید و با تأیید مرگ مغزی وی، اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد. در نهایت نیز با شهادت سرهنگ علی محمدی در صبح شنبه گذشته، تعداد شهدای انتظامی استان کرمان در این انفجار تروریستی به 5 نفر رسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید