• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 23 بهمن 1402
کد مطلب : 218091
+
-

تصمیم هولناک سرباز خشمگین

داخلی
تصمیم هولناک سرباز خشمگین

ماجرای تیراندازی‌های مرگبار سربازان وظیفه همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین حادثه، سربازی در ساوجبلاغ بعد از تیراندازی به یکی از مأموران و یک شهروند گریخت اما در راه فرار جانش را از دست داد.
به گزارش همشهری، این حادثه تلخ صبح روز شنبه 21بهمن‌ماه در ساوجبلاغ واقع در استان البرز اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که یکی از سربازان یگان امداد همراه با یکی از پرسنل این یگان در حال گشتزنی بودند که ناگهان سرباز وظیفه که مسلح بود شروع به تیراندازی به‌سوی افسر پلیس کرد. او پس از قتل این مأمور تلاش کرد تا فرار کند و چون برای فرار نیاز به‌خودرو داشت به‌سوی یکی از شهروندان تیراندازی کرد و با قتل او سوار بر خودرواش از آنجا گریخت.
به‌دنبال این حادثه تعقیب و گریز برای دستگیری سرباز قاتل آغاز شد. او تلاش داشت به‌سوی استان‌های غربی کشور بگریزد و با سرعتی بالا در حال فرار بود. در این شرایط تعقیب و گریزی تمام عیار بین مأموران و او شکل گرفت. مأموران چندین مرتبه به او دستور ایست دادند اما او تصمیمی برای تسلیم کردن خودش نداشت و با سرعت به مسیرش ادامه می‌داد. او 2نفررا به قتل رسانده بود و ممکن بود به افراد دیگری نيز آسیب بزند. در این شرایط مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح به‌سوی خودروی سرباز فراری تیراندازی کردند. با وجود شلیک چندین گلوله متهم همچنان در حال فرار بود تا اینکه سرانجام بر اثر شلیک گلوله ماموران، خودروی سرباز فراری واژگون شد و زمانی که مأموران بالای سر او رسیدند بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از واژگونی خودرو جانش را از دست داده بود.
مرکز اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی البرز ضمن اعلام جزئیات این حادثه اعلام کرد برای کشف علت تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه یگان امداد شهرستان ساوجبلاغ دستور ویژه صادرشده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید