• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 11 تیر 1397
کد مطلب : 21754
+
-

...و بالاخره قرمز پوشید

تیتر یک
...و بالاخره قرمز پوشید

همان‌طور که در روزهای گذشته نوشته بودیم درنهایت با توافق دو باشگاه پرسپولیس و سایپا مهدی ترابی از نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس بازی خواهد کرد. روز گذشته حمیدگرشاسبی پس از دیدار و مذاکره با مدیر عامل باشگاه سایپا، توافقنامه سه جانبه‌ای را برای انتقال مهدی ترابی به امضا رساند. بر همین اساس، طی روزهای گذشته و پس از برگزاری چندین جلسه، روز گذشته سرپرست باشگاه پرسپولیس به‌همراه حسین خبیری با مدیر عامل باشگاه سایپا به توافق نهایی رسیدند و طی آن مقرر شد مهدی ترابی در نیم‌فصل اول مسابقات در تیم سایپا بازی کند و در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس منتقل شود. حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا و مهدی ترابی بازیکن مورد نظر سرخپوشان پایتخت  این توافقنامه‌ را امضا کردند.
  مدت قرارداد به شرط سربازی
مهدی ترابی در چند سال گذشته توانست خودش را به‌عنوان ستاره لیگ نشان دهد و به تیم‌ملی برسد اما با توجه به قرارداد بلندی که با سایپا داشت هر سال مجبور بود در این تیم بازی کند و حالا این بازیکن می‌تواند از نیم‌فصل دوم برای اولین‌بار در تیمی غیر از سایپا بازی کند. نکته مهم درخصوص ترابی این است که این بازیکن به‌زودی سرباز خواهد شد و مشخص نیست که مدت قرارداد این بازیکن با سرخپوشان چقدر خواهد بود و ترابی فصل آینده را هم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند یا اینکه به صورت قرضی راهی سربازی خواهد شد.
  تکلیف سروش چه شد؟
نکته مهم درخصوص خبر باشگاه پرسپولیس این است که در خبر رسمی باشگاه پرسپولیس تنها از توافق دو باشگاه سایپا و پرسپولیس برای پیوستن ترابی صحبت شده و مشخص نیست که با وجود توافق دو باشگاه تکلیف سروش رفیعی چه می‌شود؟ و آیا این بازیکن درنهایت در نیم‌فصل اول راهی سایپا خواهد شد یا اینکه تیم دیگری را انتخاب خواهد کرد.
  ترابی: از بچگی پرسپولیسی بودم
ترابی درمورد پیوستن به پرسپولیس به تسنیم گفت: «خوشحالم که درنهایت این موضوع قطعی شد و دو باشگاه به توافق رسیدند. قرار است تا نیم‌فصل در خدمت سایپا باشم و سپس راهی پرسپولیس شوم. از بچگی پرسپولیس را دوست داشتم و با برد و باخت‌هایش خوشحال و ناراحت می‌شدم. خوشحالم به تیمی آمدم که از بچگی عاشقش بودم و قبلا هم گفته بودم به تیمی خواهم رفت که از بچگی آن را دوست دارم. امیدوارم عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشم و هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم.»

  100‌تایی سایپایی
مهدی‌ترابی 19 شهریور ماه 1373 به دنیا آمده و 23‌سال و 9‌ماه و 22‌روز از تولد او گذشته است. ترابی در سن 18‌سالگی به عضویت جوانان سایپا درآمده و در همین سن جواز حضور در جمع بزرگسالان را هم پیدا کرده است. او در لیگ دوازدهم برای اولین‌بار پیراهن سایپا در لیگ برتر را پوشید و 6‌دقیقه مقابل گهر فوتبال بازی کرد. او از لیگ دوازدهم تا به امروز 100‌بازی برای سایپا در لیگ برتر انجام داده و روی هم رفته 7040‌دقیقه برای نارنجی‌پوشان توپ زده است. ترابی در این 100‌بازی، 16‌گل به ثمر رسانده است. این بازیکن فصل گذشته 27‌بازی برای سایپا انجام داد و توانست 10‌گل برای تیمش بزند. ترابی فصل گذشته 5‌گل هم برای سایپایی‌ها ساخت تا یکی از موثرترین بازیکنان لیگ برتر باشد. او فصل گذشته هم در جناح راست و هم در جناح چپ برای سایپا بازی کرد و شاید به‌همین دلیل مورد توجه برانکو قرار گرفت. ترابی از سال 2015 به تیم‌ملی ایران دعوت شده و تا به امروز 17‌بازی برای کی‌روش انجام داده است. او در بازی‌های‌ملی، 4‌گل هم به ثمر رسانده اما هیچ‌وقت نتوانسته صاحب جایگاهی فیکس شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید