• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 10 تیر 1397
کد مطلب : 21516
+
-

عباس‌آباد مرجع استارتاپ‌های گردشگری

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد گفت: پارک فناوری اطلاعات، مرجع و پایگاه استارتاپ‌های حوزه گردشگری و فرهنگی می‌شود.

به گزارش همشهری، سیدمحمدحسین حجازی درخصوص بازدید حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول (شرکت ارتباطات سیار ایران) از عملیات عمرانی پارک فناوری اطلاعات و بستر مناسب این پارک برای فعالیت استارتاپ‌ها طی تفاهمنامه‌ای گفت: براساس این تفاهمنامه مقرر شد، این پارک محلی برای حضور کسب‌وکارهای فناورانه موفق در حوزه گردشگری و فرهنگی شده و با نظارت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران به فعالیت‌های حرفه‌ای بپردازند.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد افزود: پارک فناوری اطلاعات در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد (ضلع غربی بوستان نوروز) قرار گرفته و هم‌اکنون عملیات عمرانی و ساخت ساختمان اصلی پارک در حال تکمیل است.

وی با تأکید بر اهمیت اجرای طرح استارتاپ‌ها در این منطقه گردشگری گفت: باتوجه به اینکه ساختار اصلی منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد در زمره پارک‌های مفهومی است و پارک فناوری اطلاعات و گنبد مینا در واقع منطقه علمی اراضی محسوب می‌شود، بنابراین استقرار استارتاپ‌های گردشگری و فرهنگی می‌تواند به ظرفیت علمی مجموعه افزوده و پازل فناورانه آن نقطه تکمیل شود.

حجازی اظهار امیدواری کرد که با اتمام این پروژه و راه‌اندازی فعالیت‌ها شهروندان ضمن استفاده از فضای گردشگری و نشاط موجود، از توان علمی و فناورانه آن هم بهره لازم را ببرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید