• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 10 تیر 1397
کد مطلب : 21511
+
-

ریز نویس

  حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران درباره موضوعات مربوط به توزیع طرح ترافیک خبرنگاران با بیان اینکه مسئولان معاونت حمل‌ونقل ترافیک را به شورا احضار می‌کنیم، گفت: باید توضیح دهند که چرا آرم طرح ترافیک را اینگونه توزیع کرده‌اند و چرا نام رسانه‌ها را اعلام نکرده‌اند. وی افزود: این طرح به نام خبرنگاران است و نباید بچه‌های نمایندگان مجلس یا فرزندان مسئولان نشریه‌ها این طرح را دریافت کنند و باید نام رسانه‌ها هم اعلام شود. (فارس)

  محمدحسین مقیمی، استاندار تهران: برای اجرای طرح معاینه فنی موتورخانه‌ها دربخش خصوصی منتظر آیین‌نامه هستیم و شهرداری و سازمان بهینه‌سازی‌ مصرف سوخت می‌توانند در این بخش کمک کنند. طرح معاینه فنی موتورخانه‌های ادارات و منازل مسکونی برای سال٩٧ هم تأمین اعتبار و برای دستگاه‌های دولتی طبق ماده١٧ قانون بهینه‌سازی‌ مصرف انرژی اجرا می‌شود. (روابط عمومی استانداری تهران)

  سیدحسن رسولی، خزانه‌دار شورای شهر تهران: شهرداری ادعاهایی نسبت به طلب خود از دولت دارد که شامل چند سرفصل است و یکی از آنها تکالیف قوانین بودجه سنواتی است. سرفصل دیگر، تکالیف قوانین دائمی و ثابت مانند قانونی است که مجلس در سال87 تصویب کرده تا دولت 2میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی برای توسعه حمل‌ونقل ریلی به شهرداری بدهد. (باشگاه خبرنگاران جوان)

  ابراهیم شیخ، معاون منابع انسانی شهرداری تهران در بازدید از سازمان املاک و مستغلات گفت که حدود 80درصد از منابع فعلی سازمان شهرداری ناپایدار است و با توجه به رقم بودجه مورد نیاز برای اداره شهر، نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق، خلاقانه و تخصصی از جانب سازمان‌هایی مانند املاک و مستغلات هستیم. (همشهری)

  محسن محمدیان، مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری متروی تهران: غرفه‌ها و میزهای مشاوره و اطلاع‌رسانی با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه مبارزه با مواد‌مخدر، تا چهارشنبه 13تیر‌ماه97 از ساعت 9صبح تا 17 در ایستگاه‌های صادقیه، تجریش و پایانه جنوب خدمات مشاوره رایگان ارائه می‌کنند. (همشهری)

این خبر را به اشتراک بگذارید