• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 10 تیر 1397
کد مطلب : 21513
+
-

پاسخ شهرداری منطقه 22 به گزارش همشهری

توضیح: روز چهارشنبه، نشستی که قرار بود با حضور نمایندگان فهرست امید در منطقه 22 برگزار شود، بدون حضور نمایندگان و مردم به دلیل عملکرد ضعیف شهرداری در زمینه اطلاع‌رسانی برگزار شد. متن جوابیه شهرداری منطقه 22 به گزارش همشهری در پی می‌آید.

***

احتراماً؛ پیرو انتشار گزارشی با‌عنوان «اطلاع از نشست نداشتیم!» در صفحه 3روزنامه همشهری مورخ 9 تیر97 خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه روابط‌عمومی شهرداری منطقه22 اقدام فرمایید.

پیرو نامه دبیرخانه مجمع 51 نفره امید تهران به شهردار محترم منطقه22 مبنی بر حضور تعدادی از اعضای محترم این مجمع در منطقه22 تهران برای بررسی مشکلات این منطقه بر حسب این درخواست که از طرف دبیرخانه مجمع امید 51نفره ارسال شده بود، مقدمات حضور این عزیزان از جمله تدارک محل برای برگزاری این نشست و اطلاع‌رسانی در سطح منطقه صورت گرفت و مقرر شد اعضای این مجمع که دبیرخانه مجمع امید اسامی نهایی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران را از طریق رابط خودشان به شهرداری اعلام کردند، تمامی مقدمات برای حضور این عزیزان در روز چهارشنبه 6تیرماه 97 ساعت 17 فراهم شود.

با گذشت دقایقی از ساعت اعلام شده از رابط محترم و دبیر اجرایی مجمع امید تهران که در محل برنامه حضور داشتند جویای علت تأخیر نمایندگان محترم مجلس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران شدیم که در پاسخ گفتند: «افرادی که به دبیرخانه مجمع امید اعلام کرده‌اند در جلسه حضور خواهند داشت، پاسخگوی تلفن همراهشان نیستند.»

به همین دلیل برای جلوگیری از اطاله زمان و ارزش قائل شدن برای مخاطبین که در محل برنامه حضور داشتند، شهردار محترم منطقه جناب آقای دکتر نوذرپور به ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در منطقه پرداختند و مورد استقبال حاضرین در جلسه از جمله مردم و اعضای شورایاری‌ها قرار گرفتند.

در این گزارش ارائه‌شده که خبرگزاری‌های مختلف آن را منتشر کردند در خصوص اقدامات صورت‌گرفته در منطقه در دوره جدید مدیریت شهری از جمله اضافه شدن 90 هکتار به فضای سبز منطقه، احداث پارک‌های محله‌ای، تفکیک پسماند از مبدأ، اهدای زمین به آموزش و پرورش برای ارتقای سرانه آموزشی منطقه، برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی از طریق اختصاص یک خط مترو، توضیحاتی از سوی شهردار منطقه بیان شد که انتظار می‌رفت روزنامه وزین همشهری نسبت به انتشار خبر اقدامات صورت‌گرفته که در سخنرانی شهردار محترم منطقه بیان شد اقدام می‌کرد.

متاسفانه زمانی که خبرنگار محترم روزنامه همشهری جویای آغاز برنامه شدند مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه به ایشان اعلام کرد برنامه با سخنرانی شهردار محترم آغاز شده که ایشان با بی‌اهمیت جلوه دادن مطالبی که در حال ارائه به حضار جلسه بود و به دلیل تعجیلی که در ترک مراسم داشتند حاضر به پوشش خبری مراسم تا انتهای برنامه نشده‌اند. در صورتی که این برنامه بدون هیچگونه حاشیه و تنشی و با برگزاری نشست پرسش و پاسخ همراه شد. (مستندات تصویری آن موجود است) در نهایت نیز دبیر محترم مجمع نمایندگان استان تهران جناب آقای دکتر علیجانی زمانی که متوجه شدند همکارانشان در جلسه حضور پیدا نکرده‌اند خود را به این برنامه رساندند و ضمن عذرخواهی از حضار جلسه به نیابت از همکارانشان وعده پیگیری مشکلات مطرح‌شده از سوی مردم و اعضای شورایاری منطقه دادند.

به نظر می‌رسد گزارش‌نویس محترم روزنامه‌ همشهری بدون اطلاع از اینکه برنامه مورد اشاره بنا به درخواست دبیرخانه مجمع 51نفره امید تهران برگزار شد قاعدتاً می‌بایست علت عدم حضور نمایندگان عضو این مجمع را از دبیرخانه مجمع امید جویا می‌شد‌ند، نه از مدیر محترم روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران یا دیگر عزیزان که اطلاع از این مراسم نداشتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید